Kulturní okénko 2024 - leden až březen

Miluju divadlo a divadelní představení. Jako první jsem letos byla na Úvěru s pány Zounarem a Blažkem. Smálo se celé divadlo. Odbourávali se i sami herci. Skvělé to bylo.



V lednu jsem byla ještě na Můžem i s mužem 2. Pokračování s dámami Zázvůrkovou, Hybnerovou a Sedláčkovou. Jen Hrachovcovou nahradila Leinweberová. Všechny 4 skvělé.



Koncert Melody Makers. To bylo trošku napínavé, protože jsem původně měla vstupenky do Kladna. Ale nakonec to bylo přesunuto na jiný termín. Ten jsem kvůli divadlu u nás nemohla absolvovat. Vstupenku si vzala kolegyně. A já si nakonec koupila vstupenku do Prahy. Filmová hudba, to byl jeden čas vcelku častý poslech u mě...




Kočka v oreganu - únorové představení v našem Kulturním domě. Manželé Hrzánová a Holub doplněni paní K. Cibulkou a Z. Velenem. Dvě rodiny, v různých postaveních. Jedna se přistěhuje a seznamují se. Skvělé to bylo.





V březnu toho bylo trošku víc. Začala jsem Návštěvním dnem u Miroslava Šimka. Vzpomínkové představení v divadle Semafor. 




Na Dokonalou svatbu jsme si zajeli s manželem do Mladé Boleslavi. Vstupenky na toto divadelní představení jsem dostala k Vánocům. A hlavní mužskou roli hrál tatínek našeho kolegy. Navíc se mi divadelní budova moc líbila. Dokonce jsem si o ní přečetla, že je to jedna z nejhezčích v republice.




Lordi - to už bylo u nás. Pánové M. Hofman, F. Rajmont a P. Butko. Celé se to jede ve slovenštině, i když jsou to angličtí lordi. Během představení padlo i několik narážek na současnou politickou situaci na Slovensku. Byla to prostě velká sranda. Až mě bolely tváře.




Muž mojí ženy - tohle byla taky velká pecka. Pánové M. Dlouhý a D. Novotný. A celé představení bez přestávky. Michal Dlouhý zjistí, že jeho manželka je manželka i Davida Novotného. A o tom je celé představení. Suprové to bylo.



Komentáře