Exfoliační maska na nohy

Trošku netradičně na mém blogu, přesto Vám tento výrobek musím doporučit. Není to žádná placená reklama, ale rada před sezónou.
Hodně trpím na suché nohy. Patou běžně rozdrbu ponožky nebo s ní zachytávám o koberec. Běžné krémy na tento můj problém už úplně nestačí a pokud chci zmírnit můj problém, musím dát velmi silnou vrstvu modré Indulony a na to ponožky. Na noc. Ráno je to o něco lepší.
Proto mě mile překvapilo, že na mě myslela moje mamka a po poradě s kolegyněmi mi přinesla tento výrobek.


Moje nohy před použitím:


Opravdu hodně suchá pata a v listopadu mi dokonce praskla, takže jsem tu pajdala. Přečetla jsem si tedy návod, natáhla ponožky a čekala. Exfoliační ponožky mají být nasazeny 60-90 minut na čistou suchou nohu. Říkala jsem si, že to vydržím tu hodinu a půl, že je noha opravdu špatná. Po hodině a čtvrt mě však tolik pálila, že šly ponožky dolu. Umyla jsem si je, dle návodu a čekala, co se bude dít dál.


Podle návodu měl exfoliační proces začít 5-7 den po použití ponožek a trvat 7-10 dní. Mně začal po 5 dnech a trval 9 dní. Takto nohy vypadají během exfoliačního procestu.



Během exfoliačního procestu se musí nohy promazávat, takže Indulona byla můj denní kamarád. Po 9 dnech bylo hotovo. A výsledek?


Myslím, že je na první pohled znát, jak exfoličaní maska zapůsobila a zafungovala. Nedám na ní dopustit. Před létem si exfoliační ponožky určitě koupím ještě jednou, abych měla na sezonu pěkné nohy do sandálek.

Maximálně doporučuji všem. Koupíte v prodejnách DM.

Komentáře

  1. Tak to je hustý! To musím se svýma sušinkama vyzkoušet. Hele a musí se to nějak "odrbávat" během dne nebo stačí večer před koupelí? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, neodrbáváš to ničím. Ono se to samo odlupuje. Takže jsem i spala v ponožkách, protože kůže všude. Jen se to promazává krémem, v mém případě Indulonou.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat