Kulturní okénko - prosinec 2021

V prosinci jsem se dočkala nejen zrušených akcí, ale i akcí uskutečněných.

Akcí uskutečněnou byl koncert Vladimíra Hrona. Na jeho představení mě "ukecala" tchánova teta. A nakonec jsem byla ráda, protože to bylo jediné, na co jsem se v prosinci dostala. Alespoň tedy nějaká kultura. Vladimír Hron je známý svými imitátorskými vystoupeními. Ani tohle nebyla výjimka. A musím říct, že klobouk dolu. Dokáže vyšvihnout od M. Jacksona po K. Gotta. Představení V. Hrona bylo 3x přeloženo (kvůli Covidu).


Zrušeným představením bylo divadlo: Fantastická žena. Hlavním důvodem byl malý zájem ze strany diváků. Ach jo. Kultura už netáhne...

S dětmi jsem se ale zúčastnila ještě Mikulášského mejdanu pořádaného spolkem Kamarádi. Tak i děti měli radost, že si mohli zařádit (2x čert a 1x anděl).

Snad to příští rok bude s divadlem už konečně veselejší!

Komentáře