Kulturní okénko - listopad 2021

Bohužel, listopad byl ve znamení rušení. Pro malý zájem bylo zrušeno divadelní představení Krasavci na chmelu aneb Chlapi/y jsou jen pro legraci. Z důvodu posunuté premiéry bylo zrušeno divadelní představení Půjdeš mi za svědka. A ze zdravotních důvodů paní Holubové (už nebude jezdit na zájezdní představení) bylo definitivně zrušeno i divadelní představení Líbánky na Jadranu (rezervovala jsem si tyto vstupenky 9. října 2019).

Jediné, co jsem tedy v listopadu absolvovala byl koncert Olgy Lounové. Olga Lounová není zrovna interpret, kterého bych ve volných chvílích poslouchala. K účasti na koncertě mě přemluvila tchyně. A jako třetí s námi šla tchyně mojí švagrové. Šla jsem, i když byl koncert 2x odložen. Říkala jsem si, že je to možná poslední kulturní akce. Nejen kvůli vládním nařízením. Nakonec se přeci jen zadařilo i v prosinci, ale nepředbíhejme. Musím říct, že mě Olga Lounová mile překvapila. A nakonec jsem si přeci jen 1 písničku oblíbila natolik, že jí mam mezi oblíbenými.


Pro mě byl kulturní zážitek i Adventní tvoření s dětmi v klubovně Kamarádů.

Komentáře