Čtenářské okénko - srpen 2021

V srpnu jsem se se čtením trošičku polepšila. Dočetla jsem sérii Geniální přítelkyně. Takže třetí a čtvrtý díl. Neboli Příběh těch, co odcházejí, a těch, kteří zůstanou a Příběh ztracené holčičky. Musím se přiznat, že třetí díl byl na mě moc politický. Z celé série ho hodnotím, jako nejslabší. Jen ten konec, kdy Elen uteče od manžela, byl trošku svěžejší. Zato čtyřka byla naprosto skvělá. Velmi rychle přečteno. A musím se přiznat, že mi bude celá tahle série chybět. Knihy jsem měla půjčeny z knihovny.



Třetí knihou přečtenou v srpnu byl třetí díl Deníku děsné matky. Gill Sims vydala už tři knihy. Dvě z nich: Proč máma pije a Proč máma nadává mám ve své knihovničce a obě jsou skvělé. V jedné jsou miminka, ve druhé děti taková školka/škola. Když jsem viděla v naší knihovně třetí díl Proč je mámě všechno u!, bylo jasné, že si knihu musím půjčit a přečíst. Podle Databáze knih má právě třetí díl nejlepší hodnocení. Gill Sims vydává knihy na základě svého blogu. Všechno je tedy reálné a o to je to lepší. Nyní má děti puberťáky. Rozešla se s manželem, takže začíná od začátku. Bojí se navazovat nové vztahy. Ale je to tak skvěle napsané, že jsem se každou chvilku smála i nahlas. Vím, co mě v následujících letech čeká s dětmi (puberta). A moc se těším na čtvrtou knížku, která už je ohlášená a jmenuje se Proč máma zase pije. Moc se na ní těším.




LEDEN            4
ÚNOR              2
BŘEZEN         3
DUBEN           0
KVĚTEN        6
ČERVEN         5
ČERVENEC    1
SRPEN            3
CELKEM ZA ROK 2021        24

Komentáře