Výletování - červenec 2021

Když jsem si před pár dny procházela příspěvky, které na blogu již mám, všimla jsem si dvou velmi podobných témat. Tip na výlet s dětmi a Geocaching. Jelikož geocaching provozujeme s dětmi a na výlety také jezdíme s dětmi, rozhodla jsem se tyto dva druhy článků spojit v jeden a nazvat Výletování.

Bohužel, naše výletování bylo v červenci hodně ovlivněno zdravotními neduhy (u všech dětí, ale klasicky po sobě - nikdy ne v jeden čas), autem v servisu a počasím, kdy přeci jen dost pršelo. Například náš tradiční ZOO výlet s kamarádkou Zdeňkou a jejími dvojčaty. V den, kdy jsme měly naplánováno, pršelo od božího rána. A tak letos společná ZOO nebyla (náhradní termín se nám nepodařilo najít). Ani jiných výletů moc nebylo, ale snad si vynahradíme v srpnu.

Manžel bral děti hodně na cyklovýlety po okolí. Cca 10-12km trasy. Syn se rozhodl začít jezdit až letos, takže se zatím rozjíždí a jde mu to velmi dobře.

Navštívila jsem s dětmi kamarádku Kristýnu. Když jsem bydleli v Horoměřicích, tak jsme se potkávali s dětmi častěji. Teď v rámci srazu celé party ze střední. A s dětmi. Vypravit 3 děti i jen na takové setkání je dost podobné výletu, takže proto to uvádím i sem.

Jelikož jsme se s manželem jeden den nepohodli, vyřešila sem domácí napětí mým odjezdem. A kde jinde si vyčistit hlavu, než u valu v Kněževsi. Kněževes je v těsné blízkosti pražského letiště. A i když je provoz stále minimální (oproti před Covid stavu), tak je stále na co koukat. Samozřejmě ze předpokladu, že je v provozu hlavní dráha 24/06.



Stromovka a skvělá hřiště byl náš další cíl. Já byla ve Stromovce už v červnu, na srazu s kamarádkou Luckou, která má malé miminko. Tentokrát jsem vzala s sebou i děti a pozvali jsem i naše bývalé kolegy z letiště, Adámka a Petra. My dospěláci jsem si pěkně popovídali, vystřídali se coby chůvy. A děti si užili velké hřiště.





V rámci chytání kešek jsem si s dětmi zajela na zříceninu hradu Okoř. Domča se učil písničku ve školce a od té doby si ji pořád popěvoval. Takže když jsem mu řekla, že Okoř není od nás tak daleko, bylo o výletu rozhodnuto. Na místě je placené parkoviště. Zakoupila jsem nám i prohlídku hradu. Dostali jsme tištěnou historii a kudy se budeme procházet. Paní nás dovedla k hlavní bráně. Řekla, že návštěvníky vyzvedává vždy po čtvrt hodině. Jak dlouho budeme uvnitř, záleží na nás. Takže jsme si s dětmi hezky hrad prolezli. Vlastním tempem. Jelikož na čerstvém vzduchu, tak bez roušky. Během našeho pobytu na zřícenině jsme potkaly jen 2 rodiny a dva osamělé páry. Je pravda, že jsem byli v pracovním týdnu, ale o prázdninách bych i tak čekala větší návštěvnost. Ulovena virtuální keška Hradniks Virtual Reward - Okoř.






Komentáře