Jsem Královna

 Ne, nejsem padlá na hlavu a opravdu nemám takové sebevědomí o sobě něco takového tvrdit (i když na svém sebevědomí teď trošku pracuju). Mluvím o projektu, který v mých očích plní dobré s užitečným. Jak je o mě známo, miluju náušnice. Všemožné. Ať už klasické - decentní nebo výstřední - až dětské. Nemám problém ani s jedním. Takže jsem trošku zpozorněla, když jsem před časem na IG profilu herečky Marie Doležalové viděla příspěvek právě o projektu Jsem Královna. Jedná se vlastně o předplatné náušnic. Každý měsíc mi přijde do schránky dopis a náušnice. Nejsou to jen tak ledajaké, každý měsíc mají nějaké téma. Při projíždění jejich IG profilu letos v únoru, mně nejvíce zaujali náušnice loňského listopadu. V listopadu je totiž Den nedonošených dětí. Udělali náušničky ve tvaru dětských nožiček. Jelikož jsem ale na tyto náušnice narazila až letos, napsala jsem jim, jestli by nebylo možné tyto náušnice získat. Zaslali mi je a já si u nich náušnice předplatila. Jak už jsem psala, vždy přijde dopis s krabičkou. Dopis vysvětlí, na jaké téma náušnice jsou. Z každého předplatného jde 50,- na nějaký projekt. Poničeným oblastem na Moravě, Pozvi zvíře na oběd, Postavme školu v Africe atd. Mám tak náušnice právě na podporu Moravy - "slunce". To bylo za červenec. V červnu byl Den hudby, takže náušnice "noty". V květnu se věnovali tématům včel, takže přišly "plástve". V dubnu byl Mezinárodní den knihy, takže přišly "knihy". V březnu byl Mezinárodní den štěstí, takže přišel "čtyřlístek". V únoru byl Mezinárodní den žen a dívek ve vědě, takže přišly náušnice "atom". A tím vlastně končím, protože od února mám předplatné. Ale vlastně mám ještě jedny, ty pro nedonošeňata. Jsem nesmírně ráda, že můžu tento projekt podporovat odebíráním náušnic. Já mám každý měsíc nové náušnice, ale zároveň se tím někomu pomůže. Doufám, že to bude trvat co nejdéle.








Komentáře