Čtenářské okénko - červen 2021

V červnu jsem nejprve dočetla rozečtenou knihu v květnu. A to knihu od Lauren Graham - Rychleji mluvit nedokážu. Životopisná kniha od známé herečky, která je asi nejvíc proslavená svojí rolí mámy Gilmorky. Kdo má rád tento seriál, doporučuji i tuto knihu. Ale na životopisy moc nejsem, takže mám zase na nějakou dobu v této kategorii splněno.



Druhou a třetí knihou v červnu bylo pokračování knížky Všechno, co máme. Konkrétněji tedy Všechno, co jsme opustili a Všechno, co dáme. Ve druhém díle se James probudí z fugy a začíná kolotoč ohledně jeho reality. Má dvě děti, ale nezná je. Má přítelkyni, ale nezná ji. Chce se vrátit k Aimee, ale ta už má svůj nový život. Třetí díl už se o Jamesovi zmiňuje minimálně. Naopak se zaměří na manžela Aimee, Ian. Ten se snaží najít svojí matku a všechno se to opět zamotává. 



Čtvrtou knihou června, byla kniha Miluj svůj život. Trošku něco jiného, než jsem zvyklá část. Ale v této fázi života jsem ráda, že jsem se k ní dostala. Měla jsem ji půjčenou od mé známé, ke které teď chodím na masáže. Kdo se chce změnit, posunout se v životě dál, měl by ji určitě vyhledat.


Pátou knihou bylo pokračování Elen a Lily neboli druhý díl Geniální přítelkyně: Příběh nového jména. Lily se snaží utéct od manžela, má dítě. Elen je premiantkou třídy a daří se jí vystudovat.




Rozečetla jsem ještě jednu, ale hrozně jsem se s ní flákala, dočetla jsem jí až na konci července, takže jí až do července zahrnu.

LEDEN        4
ÚNOR          2
BŘEZEN      3
DUBEN        0
KVĚTEN      6
ČERVEN      5
CELKEM ZA ROK 2021            20

Komentáře