Čtenářské okénko - duben 2021

Přiznám se bez mučení, padla na mě krize. Čtecí krize. A hooodně velká. Jak jsem se radovala z kraje roku, že co týden, to knížka. Za duben jsem nepřečetla ani jednu! Mám rozečtenou knihu od konce března a stále není dočtená. Povídat vám o ní zatím nebudu. Má přes 700 stran. Ale dneska jsem se byla podívat v nově otevřené knihovně. Nejen kvůli znovuotevření po vládním nařízení. Ale naše knihovna byla v rekonstrukci a tak byla uzavřena i z tohoto důvodu. A vybrala jsem si tři knížky, které jsem si půjčila. Snad se tím donutím k rychlejšímu dočtení právě čtené.
Myslím, že krize pochází ze současného stavu, který máme. Jakmile totiž první a druhé třídy nastoupily na rotační výuku, dvojčata i syn se vrátili do ZŠ/MŠ, vrátila jsem se ke čtení. Ale jakmile byli doma na online výuce, hledala jsem všechny možné jiné zábavy a alternativy. Po xy letech jsme se znovu pustili do geocachingu. Večer jsem si ráda zapnula YouTube a sledovala kanály, jako SOPLANE, the Luxury Travel Expert, When I Travel The World a další. Z geocachingu mám moc velkou radost. Člověk má najednou 10km procházku, ani neví, jak rychle. A ani dětičky nereptají, že musí dlouho chodit, protože se těší na nálezy. A sledování cestovatelských kanálů je vcelku jasné, chybí mi cestování, vůně kerosinu a vůbec - prostě normální život. Trošku mi to přijde, jako o prázdninách. Během velkých letních prázdnin mívám také dost problém se donutit ke čtení. Jsme pořád venku, na zahradě, jezdí k nám kamarádi na grilování, výletujeme a tak. Na té online výuce je to podobné. Dvojčata mají online výuku po-čt od 8 do 9:30. Pak si vypracují úkoly a máme volno. Tak proč toho nevyužít (k plnému štěstí stačí už jen hezčí počasí).
Snad mě tedy vypůjčené knížky donutí, abych zrychlila tempo a zase se do toho opřela. Uvidíme.

LEDEN   4
ÚNOR   2
BŘEZEN   3
DUBEN   0
CELKEM ZA ROK 2021   9 (a to jsem doufala, že trhnu loňský rekord. Tak nic)

Komentáře