Dramox

Ráda bych Vám představila projekt, kterému jsem v poslední době "propadla". 
Jak všichni dobře víme, již přes rok jsou uzavřena veškerá divadelní a jiná kulturní zařízení. Vloni na podzim sice došlo k určitému rozvolnění, takže jsem v září byla na divadelním představení (Blbec k večeři a Normální debil), ale to bylo jen takový "výstřel do tmy". Moc mi divadlo chybí. Zvykla jsem si u nás pravidelně chodit do Kulturního domu a odnášet si příjemné pocity z hezkých představeních. Bohužel, pořád jen přesouvám vstupenky v diáři na nové a nové termíny a je mi z toho smutno. Jen pro představu: mělo k nám přijet divadelní představení Líbánky na Jadranu. B. Klepl a E. Holubová, hra z pera P. Hartla. Studio Dva. To prostě chcete vidět. Vyprodáno hned. Vstupenku jsem si rezervovala 9. října 2019 na termín 18. 5. 2020. První termín byl zrušen, protože Covid. Náhradní termín byl 12. února 2021. Druhý termín zrušen, protože Covid. Další náhradní termín je v jednání. Vzhledem k vytíženosti herců a Studia Dva, bude náhradní termín nejspíš až v roce 2022. Ano, tři roky budu čekat od rezervace vstupenky na uskutečnění divadelního představení. A podobně odkládaných vstupenek mám opravdu hodně. 
Není to tak dlouho, co jsem narazila na projekt Dramox. Záznamy divadelních představeních na jednom místě. Ano, tato služba je placená. Ale myslím, že s ohledem na ceny vstupenek, to není závratná výše. Shlédnout totiž můžete libovolný počet divadelních představeních, které jsou na webu dostupné. Prvních 7 dní je zdarma, takže si i můžete otestovat, zda by se Vám líbilo a vyplatilo měsíčně přispět na kulturu. 
Já mám Dramox od dubna. Zatím jsem shlédla 5 představení: Tři holky jako květ - E. Balzerová, I. Pazderková, M. Doležalová - Divadlo Na Fidlovačce; Šťovík, pečené brambory - D. Novotný, P. Lněnička, M. Myšička - Dejvické divadlo; Drahá Mathilda - D. Kolářová, I. Svobodová, L. Veselý - Divadlo U Valšů; Deskový statek - P. Kikinčuk, M. Pavlata, V. Žilková, L. Něrgešová,... - Činoherní klub; Shylock - M. Kňažko - Divadlo Na Jezerce. 
Všechna představení, za jednu cenu. Za cenu, za kterou by nestál ani jeden lístek. Z pohodlí domova. 
Každý měsíc jsou přidávána nová představení, takže je stále z čeho vybírat. Jestli máte divadlo rádi a chybí Vám, tohle je skvělá alternativa, kterou mohu jen doporučit!

Komentáře