Tip na výlet s dětmi - Planetárium

Během loňského léta došlo k určitému rozvolnění nařízení a tak kromě Runway Parku, který tu již má vlastní článek, jsem s dětmi navštívila i pražské Planetárium. Budova, která byla zpřístupněna v roce 1960, stojí ve Stromovce. Samotná Stromovka je krásné místo a mám na ní mnoho vzpomínek. V předsálí je vystaveno mnoho k astronautice. Vše ohledně sluneční soustavy a spoustu dalšího. Děti se však těšili na film. Před jeho začátkem byla krátká přednáška na téma souhvězdí. A pak nám pustili film. Já zvolila, na doporučení kamarádky, Polaris 1. Kreslený film, dabovaný M. Suchánkem a R. Genzerem. Děti film moc bavil. Je pravda, že jsem měla trošku strach, aby synovi nebylo špatně. Má trošku citlivější žaludek. Ale zvládl to skvěle. Ráda bych, až se uvolní restrikce, vzala děti i na druhý díl. Je možné zakoupit vstupenku pouze na výstavu. Ale když si koupíte vstupenku na film, výstava je v ceně. Nechybí ani krámek se suvenýry a menším občerstvením.




Komentáře

  1. Bola som v planetáriu iba raz, keď som bola ešte v materskej škole i to mám veľmi skreslené spomienky. Veľmi rada by som však šla pozerať na hviezdy z planetária znova. Je to v mojom wish liste. Pozerala som si fotky z pražského planetária a vyzerá úžasne! Deti museli mať veľký zážitok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až bude ta možnost, určitě zajděte. My se rádi vrátíme.

      Vymazat

Okomentovat