Čtenářské okénko - říjen 2020

První knížkou října byla Dívka na kusy od Kathleen Glasgow. Příběh dívky, která po smrti otce a ztráty kamarádky spadne na dno, které končí sebepoškozováním. Respektive řezáním se. Její léčba a vracení se do "normálu" není jednoduchá. Knížka je o nalezení sebe sama, o pevné vůli,... Za mě moc povedená knížka!




Druhá knížka října byla Jsou světla, která nevidíme od Anthony Doerr. Slepá francouzská dívka a mladý německý voják. Velmi silný příběh. Konec příběhu těchto dvou lidí je takový, jak by se asi na konci války odehrát měl, i když si během čtení přejete něco jiného. Líbilo se mi, že autor napsal kapitoly i s odstupem času po válce. Za mě skvělé čtení.




Třetí kniha října je Pokoj od Emmy Donoghue. Bohužel jsem ji nedočetla celou, větší část přesouvám do listopadu, tak se o ní vypisovat nebudu, ale do října ji započítám.




Ano, tentokrát jsem se ve čtení nepřetrhla. Ale tento měsíc byl jeden velký kolotoč. Takže ani moc nebylo kdy číst. A předpokládám, že listopad na tom nebude lépe.

LEDEN 5
ÚNOR 5
BŘEZEN 5
DUBEN 3
KVĚTEN 5
ČERVEN 4
ČERVENEC 4
SRPEN 5
ZÁŘÍ 4
ŘÍJEN 3
CELKEM V ROCE 2020 - 43

Komentáře