Čtenářské okénko - září 2020

Září přineslo mnoho změn u nás doma a nebylo moc času na čtení. Podle toho to taky vypadalo.

První knihou v září byla Svatá hlava od Hany Lehečkové. Jak mi bylo kamarádkou vysvětleno, jsou to zápisky postiženého kluka, které dala Lehečková dohromady. Kluk vnímá svět různě, dopustí se vraždy. Ale moc nevnímá, čeho se dopustil. Žije s matkou a babičkou. Jako příběh nebyl špatný, ale ten styl mě fakt nebavil.




Druhá kniha září byla Květy slunce. První kniha poezie, kterou jsem přečetla (když nepočítám Sborníky Slam Poetry a jiné knihy ze Slamu). Nevěřila jsem, že se dá z poezie vystavit takový příběh. A upřímně, byla jsem velmi mile překvapena. Mohu jen doporučit. Rupi Kaur pěkně popsala cestu k sobě samé. Klidně bych si přečetla i Mléko a med.




Třetí knihou září byla Anežka od Viktorie Hanišové. Velmi zajímavý a silný příběh. Po potratu se rozhodne sama adoptovat dítě. Cikánskou holčičku, které namluví (nejen jí, ale i svému okolí), že pochází z Kuby. Snaha přetvořit dívku k obrazu svému má ale velmi špatné následky. Knihu moc doporučuju.




Čtvrtou a poslední knihou září (dočítám v říjnu), byla Dobře mi tak od Radky Třeštíkové. O rozvedeném proutníku, malíři. Ten konec je velmi zajímavý. Ale knížka spíš průměr. Na oddych ale super.





LEDEN 5
ÚNOR 5
BŘEZEN 5
DUBEN 3
KVĚTEN 5
ČERVEN 4
ČERVENEC 4
SRPEN 5
ZÁŘÍ 4
CELKEM V ROCE 2020 40

Komentáře