Čtenářské okénko - srpen 2020

První knihou srpna byla knížka Žena v okně od A. J. Finna. Rozečtena byla poslední den v červenci, proto jí zařazuji do srpna. Ona vidí vraždu, ale nikdo jí nevěří. Všichni ji přesvědčují o tom, že trpí halucinacemi z léků a vína, které nadměrně užívá. Ale proč je užívá a co skutečně viděla? Nenáročná knížka, která nepřekvapila koncem.




Druhá kniha srpna byla Přiveď mě zpátky od B. A. Paris. Už druhá kniha od této spisovatelky, kterou jsem četla. Jemu se ztratí přítelkyně ve Francii na odpočívadle, kde zastaví kvůli WC. Po čase si začne s její sestrou. Kdo však sestra opravdu je? Vcelku zajímavý konec. Rychle přečteno. Doporučuji.




Třetí kniha srpna byla Náhradník od Nicole Lundriganové. Na učitelově zahradě se najde oběšená dívka. Jeho žačka. Rozběhnou se dva odlišné příběhy, které se na konci knihy spojí. A pro mě tam dojde i k velmi překvapivému odhalení. Nemůžu prozradit, o jaké se jedná. Učitel je v tom nevinně, ale okolí mu dá jasně najevo, co si o tom myslí. Druhý příběh, je velmi temný. Respektive hlavní postava je velmi temná, s temnými myšlenkami. Zajímavá kniha.




Čtvrtou knihou srpna byla kniha Jedno manželství od Tayari Jonesové. Příběh o justiční chybě. Příběh o manželství černošského páru. Co udělá s manželstvím justiční chyba? Zajímavý příběh, určitě k zamyšlení. Jak by se člověk v takové situaci zachoval.




Na konci srpna jsem rozečetla ještě pátou knížku Zůstaň se mnou. Započítám ji ještě do srpna, i když dočítám až v září. Nějak to čtení trošku zanedbávám v poslední době. Právě kvůli spoustě aktivit jsem se ke knížce dostala velmi málo. Ale jakmile jsem se začetla, nechtělo se mi jí odkládat. Nigérie. Vysokoškolsky vzdělaná žena a tradiční zvyky afrických kmenů. Tolik bolesti. Nedivím se, že má kniha 90% hodnocení na Databázi knih. Velmi všem doporučuji.





LEDEN 5
ÚNOR 5
BŘEZEN 5
DUBEN 3
KVĚTEN 5
ČERVEN 4
ČERVENEC 4
SRPEN 5
CELKEM V ROCE 2020 36

Komentáře