Tip na výlet s dětmi: Plavba po Vltavě

Když se situace ohledně koronaviru začala v ČR zlepšovat, vzala jsem v červnu děti na menší výlet do Prahy. Na stránkách Slevomatu jsem nám koupila Plavbu po Vltavě a čekala jsem, jak se bude dětem líbit. Takovouto lodí totiž jeli poprvé.
Nejprve jsme si udělali pěší výlet po Praze, takže poprvé viděli i Orloj. Pak se nám sice podařilo zmoknout, ale na Náplavce už zase bylo hezky. Nalodili jsme se. Už nepršelo a tak jsme využili možnost sednout si venku, i když pod zastřešenou částí (nakonec se ukázalo, jako dobrá volba. Spadlo pár kapek). Plavba měla trvat hodinu. Takže se 25 minut jelo směr k Národnímu divadlu. Tam jsme se otáčeli a jeli zpátky k Dvořákovu nábřeží. Prahu mám opravdu moc ráda. Je to památkový skvost. A z té lodi je to přeci jen jinačí pohled, takže já byla z výletu nadšená. Čekala jsem, co děti. Ale i oni překvapili. Nejen, že byli nadšeni ze samotné plavby lodí. Ale líbilo se jim podplouvat Karlův most, koukat se na Pražský hrad a další památky. Měla jsme radost.
Cestou domu jsme pěkně zmokli, tak nám to ten výlet trošku zkazilo. Ale doporučuju. Menší děti se na lodi po chvilce nudili. Ale ti naši - věková hranice 5 a 6 let, už byli v pohodě a užili si to.




Komentáře