Tip na výlet s dětmi: ZOO Safari Dvůr Králové nad Labem

Loni v září jsem s dětmi podnikla výlet do vyhlášeného ZOO Safari. Kdysi dávno jsem tam byla se základkou a popravdě jsem si to moc nepamatovala. Nejčastěji chodíme do pražské ZOO nebo do mini zoologických zahrad, jako je třeba Statek U Merlina.
Od nás jsme museli vyrážet velmi brzo a jelikož se jelo autobusem, dala jsem dětičkám Kinedryl. Takovou dlouhou cestu autobusem totiž jeli poprvé. Dojeli jsme kolem 10 a před 16 už jsme vyráželi domu, abychom přijeli zavčasu. Za těch 6 hodin jsme prošli celou ZOO, projeli se autobusem na Safari. A dětičky si pohráli ve velkém prolézacím hradě. Mně osobně ta ZOO trošku zklamala. Ale je to asi tím, že jsem zvyklá na tu velkou pražskou, kde je opravdu hodně zvířat. Ve Dvoře Králové jsou hlavně zvířata z Afriky. Žirafy, zebry, nosorožci (kteří v té pražské chybí a tohle beru, jako velké plus ZOO Dvůr Králové),... Když si projdete celý areál, vydáte se směr Safari. Je to delší procházka, pro děti docela nezajímavá. Pak si připlatíte za autobus, kterým projedete "osmičku" ze silnice a máte po Safari. Je možnost si toto Safari projet i vlastním autem, což věřím, že je zajímavější. Autobus, kterým projíždíte otevřené plochy se zvířaty, nemá okna. A řidič je i zároveň průvodce, který Vám o zahradě vypráví.
Cenově ZOO Dvůr Králové je trošičku levnější, než ta pražská. V ZOO Praha dáte za dospělého 250,-, ve Dvoře Králové 230,-. Dvůr Králové ale rozlišuje ceny v hlavní sezoně a mimo sezonu. V pražské ZOO vidíte, že jsou peníze nějakým způsobem investovány. Nové výstavby apod. To mi ve Dvoře trošku chybělo. Ceny za občerstvení jsou vcelku podobné. Za 6 hodin bylo vcelku hotovo a mohlo se jet. Na pražské ZOO mi těch 6 hodin připadá málo.
Dětičky však byli spokojené, výlet si užili.








Komentáře