Tip na výlet s dětmi: Zemědělské muzeum v Praze

Do Zemědělského muzea na Letné jsem vyrazila s dětmi sama. S kamarádkami a jejich dětmi. Původně jsem vůbec nevěděla, co od muzea očekávat. Respektive od našich dětí, protože je do muzea nebereme. Přijde mi, že jsou na to ještě malí a expozice si úplně neužijí. Vitríny s vystavenými exponáty jsou však minulostí. Ne úplně, ale už to není, jako za doby, kdy jsem byla malá já. Je super, že se děti můžou vybraných věcí dotýkat, vyzkoušet si, objevovat. Skvělé je, že si můžou pohladit srst kance. Vlézt si do kanoe. Zkusit si chytat ryby. Zkusit ovládat bagr. Ano, jsou tu i vitríny, ale když je to takhle nakombinované, je to skvělé. Další přidaná hodnota muzea je, že je přístupná střecha, ze které je úžasný výhled na Prahu. Mají tu i včelí úly. Mají tu mini zoo. Pro větší je tu možnost i komentovaných či lektorských prohlídek. A pro dospěláky kurzy vaření. Užijí si jak velcí, tak i malí. Do 18 let je vstup zdarma. Ještě váháte?






Komentáře