Tip na výlet s dětmi: Mořský svět v Holešovicích

V lednu letošního roku jsme s dětmi navštívili Mořský svět v pražských Holešovicích. Přiznám se, že vstupenku jsme měli koupený přes slevový portál. Přeci jen, rodinná vstupenka 2+3 za 940,- je docela dost. Dříve jsem na tento Mořský svět slyšela různé recenze. Jedni říkali, jak je to fajn. Druzí zase, že je to hodně malé. Já jsem s názorem tak někde uprostřed. Ano, je to vcelku malé. Všechno se to vejde do jedné velké místnosti s několika akvárii, zónou "Jeskyně" nebo "Piráti". Na druhou stranu, nejsme mořský stát. Je to všechno "uvnitř", žádná venkovní expozice. Ale s malými dětmi je to ideální velikost. Samozřejmě největší úspěch měli rybičky typu "Nemo" a "Dory" neboli Klaun očkatý a kamarádi z Hledá se Nemo. Najdete tu i žraloka.
Mezi akvárii je možné si posedět. S dětmi něco vytvořit. Kdo má zájem, může se zúčastnit třeba nočního krmení. U vchodu je možné si koupit nějaký ten suvenýr nebo jen turistickou známku/vizitku. Nechybí automat s drobným občerstvením, toalety a "šatna". Proč v uvozovkách? Protože je to jen tyč s ramínky :)
Za mě skvělý výlet s menšími dětmi.






Komentáře

  1. Holky tam chodí hrozně rády (taky vychytávám slevové portály). Milují žraloka a krmení ryb v tom velkém akváriu. Naštěstí jsem už zatrhla plyšáky, a tak jsme si už odnesly jako upomínku drahé kameny a škeble :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý tip na výlet! Na konci srpna se ještě chystáme na pár dnů do Prahy, tak už vím kam určitě zajít. To se bude líbit, přeji pěkné prázdniny :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat