A zase něco skončilo...

Skončil rok 2018 a začíná rok 2019. Jaký byl ten uplynulý? Docela pestrý.

V lednu jsme stále ještě bojovali s neštovicemi, takže většinu měsíce byli dětičky doma a vymýšlet pro ně program bylo docela náročné. Mně skončila rodičovská a tak jsem se musela přihlásit na "pracák". Já jsem se s dětmi zúčastnila průvodu Tří králů na Kladně. Na to děti vzpomínají stále, protože když jezdec slézal z velblouda, nechtěně ho kopnul, velbloud prsknul a já byla od hlavy k patám mokrá. V lednu jsem si také zajistila permanentku do knihovny. Děti měli ve školce karneval. S kamarádkou jsme byly na kafču v Kafematu. S kamarádkami ze střední jsme si daly dostaveníčko v Cobra. S jinou kamarádkou jsem byla na Slam Poetry v Café V lese. Začala jsem brigádně pracovat pro jeden eshop. Bohužel, jejich jednání se zaměstnanci bylo katastrofální. Jedno lednové dopoledne jsem byla na brigádě, majitel mi říkal, že už pro mě má klíč (že už si nebudu muset zvonit) a jak je se mnou spokojenej. A než jsem dojela domu, v emailu jsem měla zprávu od majitelky, abych už nechodila. Takže jsem opět zůstala doma. Následoval další Slam Poetry s kamarádkou v Jamm Clubu. Pořádali jsme u nás velkou párty s manželovými kolegy. Byli jsme volit, i když výsledek nás nepotěšil. A syn oslavil třetí narozeniny. V lednu jsem přečetla Paganiniho smlouvu a Hanu.




V únoru u nás proběhla krátká virózka, takže po krátké době v MŠ, byli děti opět doma. Byla jsem u kamarádky v práci na kafču. S kamarádkou jsem byla opět v Kafematu. A opět proběhl Slam Poetry kamarádkou tentokrát v Rock Café. Absolvovala jsem jeden pohovor, ale nelíbilo se mi pracovní prostředí, takže jsem práci odmítla.




V březnu jsem přečetla Osm, Než jsem tě poznala. Rozečetla jsem Pravidla moštárny, ale nedočetla. Je to jediná knížka v loňském roce, kterou jsem nedočetla. Ani ne kvůli tomu, že by mě to nebavilo, ale začalo být hezky, práce kolem baráku a na zahradě a už nebyla energie na knížku. Ale určitě se k ní v budoucnu vrátím (knížka je moje, takže no stress). S kamarádkami ze střední jsem byly v Místě. Čekal mě další pracovní pohovor a tentokrát to klaplo. Takže od dubna hezky na brigádu. A oslavili jsem Velikonoce.




V dubnu jsem brigádně začala pracovat pro Czech Airlines Handling, na Kontaktním centru. Od té doby to tedy u nás ve velké míře vypadá tak, že pokud je manžel doma, já jsem v práci a obráceně. Občas máme opravdu "střídavou péči". Já přijíždím z denní, vyměníme si kliku od vrat v ruce a on odjíždí na noční. Začali jsme ve velkém grilovat. Proběhl další sraz kamarádek ze střední, opět v Místě. Následoval Slam Poetry s kamarádkou v již zaniklém podniku na pomezí Újezdu a Smíchova. Děťátka nám opět padla a tentokrát i s antibiotiky. Pro všechny tři to byla první antibiotika v životě.




V květnu nás čekala tradiční pouť v Tuchlovicích s folklorním festivalem. S kamarádkami jsme poseděly v Café Pointa. Stavěl se plot na naší straně pozemku. Děti jeli se školkou na výlet do Lánské obory. Byla jsem na cestovatelské přednášce o Maltě. Absolvovala jsem svůj dárek k Vánocům. Manžel mi tehdy dal voucher na Vzhůru do oblak. Takže jsem si pilotovala Eurostar nad Hazmburkem, Terezínem a kolem Řípu. Byla jsem s kamarádkou na kafču v Čokolaterii Vokovice.




V červnu jsem byla na rozlučce se svobodou v Cloud 9 Hilton. Ve školce byla velká besídka, která se konala v místním KD. S dětmi jsem byla na výletě v minizoo Statek U Merlina. Byli jsme na koncertě Ozzy Osbourne. Předskokany mu dělal Alice Cooper a Johnny Depp, prostě pecka. Byla jsem na svatbě kamarádky v Kosmonosech. Byli jsme na srazu nedonošených dětí pořádaným Apolinářem. S dětmi jsem byla na Medových trzích v Kolči. Byla jsem na oslavě kamarádky narozenin ve Slovácké vinárně.




V červenci jsem byla i s dětmi na návštěvě u kamarádky v Černém Volu. Pořádala se u nás velká grilovačka s manželovými kolegy z práce. S dětmi jsem byla na pár dní ve Vlkovci. Odtamtud jsem si udělali výlet za kamarádkou do Sázavy. Opět jsem zdravotně padli a přišla druhá antibiotika.  Zúčastnila jsem se spotterského pikniku u plotu letiště.




V srpnu jsem byla na kafču s kamarádkou v Kavárna Pražírna. Děti byli s babičkou a dědou na pár dní na Šumavě. My využili volných dní a udělali si výlet do Krakova. Tam letecky, zpět autobusem/vlakem. S kamarádkami jsem byla na kafču v Creperie Giraffe. S kamarádkou a jejími dvojčaty jsem si udělali společný výlet do pražské ZOO. Konečně jsem se pustili do připojení kanalizace. Město jí samozřejmě má, ale předešlí majitelé nenechali dům napojit. Takže to tu chvilku vypadalo, jako na velké stavbě. Byla jsem na Slam Poetry v Tiskárně na vzduchu.




V září jsem si dala kafčo v kamarádkou v Urban Café. Vyhrála jsem modýlek letadla Boeing 787 společnosti Qantas. Byla jsem s kamarádkou na Slam Poetry v Ježkovy Voči. Dvojčata oslavila páté narozeniny. S kamarádkou jsem byla na Dyzajn Marketu a pak jsme si zašly do Kofárny na kafíčko. V rámci pracovního team buildingu jsme si udělali pěknou grilovačku. A s dětmi jsem byla na posvícení u nás.




V říjnu jsem se opět pustila do čtení: Sova, Hadrový panák, Tatér z Osvětimy, V lese visí anděl, Poslední dopis od tvé lásky. Zaletěla jsem si do Bratislavy výročním letem ČSA s Airbusem A330. S kamarádkou jsem byla na kafču v Čokolaterie Vokovice. Byli jsme na tuchlovickém posvícení. Dvojčata začala docházet na logopedii. Tchán slavil kulatiny. Měla jsem třídní sraz se základkou.




V listopadu jsme byli na koncertě Daniela Landy. Přečetla jsem: Kulka, Písečný muž, Do vody, Život po tobě. Trošku jsem opět marodili, naštěstí jen kratší virózka.




A konečně prosinec. Byli jsme na slavnostním rozsvícení vánočního stromu města. Zúčastnila jsem se akce ve školce, Vánoční vyrábění rodičů s dětmi. A bylo to super. S dětmi jsem absolvovala Mikulášskou exkurzi na letišti. Děti byly nadšené, viděli jsem startovat Emirates Airbus 380 a Qatar Airways Boeing 787 - a to hned z prahu dráhy. Takže maximálně super. A udělané peklo v hasičárně také nebylo špatné. Děti měli ve školce Čertí rej a hned odpoledne jsem se zúčastnili Čertí stezky v pražských Dejvicích. Byla jsem na cestovatelské přednášce o Kazachstánu. Bohužel jsem se rozloučili s manželovou babičkou. Ale byla jsem ráda, že jsem se mohla potkat s dalšími příbuznými z manželovy strany. Byla jsem na vánočním večírku u nás v práci. A přečetla jsem jen Tajemství sedmého syna. Opět moc akcí a nebylo moc času. Děti měli ve školce besídku. Byla jsem na Slam Poetry v Ježkovy Voči. Byla jsem na předvánoční kávě s kamarádkami v Café Pointa. A taky s kamarádkou v Cocovanka. Tvořila jsem zvesela cukroví. Proběhly Vánoce. naštěstí bez žádné nemoci, takže každý vánoční svátek u někoho z prarodičů a bylo to super. Vzala jsem děti na výlet na letiště. Měli jsem tu velkou vánoční párty manželových kamarádů. Anetka nám dva dny "marodila". A pak se "slavil" Silvestr. Prostě pár jednohubek. A tradičně manžel Silvestr i Nový rok sloužil, takže se šlo krátce po půlnoci spát.




To byl náš rok. Myslím, že docela našlapanej. Nepíšu tam všechno. Opravdu celé léto se sedělo venku, grilovalo, pracovalo.

Co nás čeká v tom letošním roce? No, docela se to začíná pěkně rýsovat. Nějaké to divadlo, svatby, výlety,... A doufám, že i spousta skvělého čtení. Už se na to moc těším.

A jaký byl Váš uplynulý rok?

Komentáře

  1. No měli jste to perné :-) a doufám, že v tomto roce se uvidíme častěji - minimálně ta zoo v létě to zase jistí (ale jako to je naprosté minimum :-) )

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyz procitam tvou rocni ,,bilanci,, musim se zamyslet...a mozna trochu i zastydet. Zvladate to vsechno uzasne a ja neustale nevychazim z udivu... jako jednomatka plne zamestnana svou milovanou dcerkou nemam absolutne cas na beletrii...a knihy se mi kupi na pracovnim stole stejne jako prach.. letosni rok byl zvlastni.. hodne aktivit, akci, reakci i inerakci :-)) nemam rada predseczeti, ale tento rok se zamerim na take na cas traveny s prateli, castejsi venkovni aktivity a snad se mi povede konecne ta statnice na kterou se stale jen pripravuji..ale netroufam.. kazdopadne preji vsem.aby byl.letosni rok plny dobry zprav, plny radosti a pohody a naplnil.vsechna ovekavani..at jsme.spokojeni a radujeme.se z kazdeho okamziku..kazdeho dne.at uz bude jakykoli... tesjm se brzy na kaficko ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat