Začátek nového kolotoče

Prázdniny jsou pryč. Počasí připomíná spíš říjen (u nás dnes ráno mlha a déšť), ale máme tu začátek září. Vracíme se do zajetých kolejích loňského roku. Já brigáda, manžel práce, děti školka. Předáváme si je tu, abychom naše pracovní doby skloubily s otvírací dobou školky. Máme štěstí, že se nám po operaci kolene vrátila naše třídní učitelka. Děti o ní básnily celé léto. To léto bylo hezké, ale uteklo moc rychle. U nás školka jela celé prázdniny (jsme jediná školka, kterou znám). I když v červenci jsme nebyli v naší budově. Ale dětem to nevadilo. Samozřejmě nechodili celé dva měsíce v kuse. V červenci měli týden, pak marodili na přelomu července a srpna. A teď v srpnu měl manžel 14 dní dovolenou, tak byli doma také. Děda s babičkou je vzali na pár dní na Šumavu. My si díky tomu udělali výlet do Krakova. Byli jsme navštívit kamarádku Jarku v Sázavě a tak jsem si udělali i pár dní ve Vlkovci. Byli jsme na skvělém dopoledni u kamarádky Kristýny a jejích dětí. Dala jsem si kafčo dostaveníčko i s dětmi s kamarádkami Zuzkou a Mílou a jejich cácorkami. A hlavně jsme s kamarádkou Zdeňkou a jejími dvojčaty navštívili ZOO. Celou zimu jsem se s kamarádkou Luckou těšila na Slam Poetry venku, bohužel jsme se dostaly až na ten poslední, v Tiskárně na vzduchu. Odteď už jsou zase uvnitř. No co... A konečně jsem se zúčastnila spotterského pikniku pořádaného kamarádkou Jiřinkou. Věčně se něco grilovalo, užívali jsem si zahradu. Ale i práci na ní. Seznam prací, které jsme si na léto naplánováno máme docela slušně seškrtaný. Zbývají jen 2 položky. Léto bylo skvělé a bude nám chybět. Doufám, že se dočkáme babího léta. Vloni ho moc nebylo. Bohužel už jsem ale i viděla fotografii, na které se houfovali vlaštovky a jiřičky. No, smutné to začíná být. Tak hurá do nového školkového roku!

Komentáře