Čtenářské okénko - B. Traven a Bílá růže

B. Traven je, ačkoliv jméno tomu moc neodpovídá, německý autor. Je to jeho pseudonym a pravou totožnost se nikdy moc nikomu nepodařilo odhalit. Narodil se ještě za dob Německého císařství a zemřel v Mexiku v roce 1969. Psal nejen knihy, ale i scénáře. Byl entomolog, esperantista. Jeho knihy byly v duchu sociálně laděných románů. Já jsem tuto knížku objevila u babičky. A jelikož jsem jela stylem, co u ní najdu, to přečtu, přečetla jsem i Bílou růži. Jedná se o knihu zasazenou do malé mexické vesničky, která padne za oběť petrolejářské firmě. Jak jinak, americké. Ta se samozřejmě neštítí ani takových věcí, jako je vražda největšího odpůrce. No, prostě jsem ji přečetla, nijak mě neobohatila. Nijak jsem si z ní na zadek nesedla. Ale četla se dobře a jelikož byla útlá, moc času mi nezabrala... :)

Komentáře