Čtenářské okénko - J. Nižnánsky a Čachtická paní

Knihu jsem měla půjčenou od své babičky.
Klasický historický román, s velmi známým příběhem. Hraběnka Alžběta Báthoryová a koupání se v krvi mladých panen.
Knížka nebyla zase až tak špatná. Ale touhle knížkou jsem zjistila, že prostě ty klasické historické romány, navíc psané trošku jinou češtinou, mě prostě nebaví. Je to jedna ze dvou loňských knih, které jsem rozečetla, ale nedočetla.
Vždycky přemýšlím o tom, jestli dočítat knížku, která mě nebaví. Zjistila jsem, že i když bych ji ráda dočetla a donutila se, prostě se mi nechce. Většinou do toho přijde knížka, kterou jsem si od někoho půjčila a která dostane přednost, abych ji mohla brzy vrátit. Takže ta, která mě nebaví, jde do ústraní a už se k ní prostě nevrátím. A takto dopadla i tato kniha.
Kniha má od jiného autora volné pokračování. Napsal ji Andrej Štiavnický a jmenuje se V podzemí Čachtického hradu. Tu jsem měla půjčenou taky. Ale vzhledem k tomu, jak dopadla jednička, jsem dvojku ani neotevřela... :(

Komentáře