Čtenářské okénko - I. McEwan a Betonová zahrada

První knihu od spisovatele Iana McEwana (současný britský autor) jsem měla půjčenou od kamarádky Kristýny a bylo to Pokání. To jsem hodnotila velmi kladně, viděla jsem i filmové zpracování. O této knížce už tu řeč byla. A tak jsem byla zvědavá na knížku Betonová zahrada od stejného autora. Velmi útlá knížka. Měla jsem ji půjčenou od kamarádky Zdeňky. Knížka je velmi čtivá. Zabývá se neobvyklým tématem - milenecká láska mezi sourozenci. Nebo také o tom, jak pohřbili matku do betonu.  Ale přeci jen Pokání bylo o něco lepší. Možná i tím, že Betonová zahrada je autorův první román (ne však dílo, jako takové), který napsal v roce 1978. Pokání až v roce 2001. Pokání je velmi propracované. Co ale z mého pohledu je v Betonové zahradě lepší, že tu nejsou dlouhé pasáže, které něco/někoho popisují. Jako je tomu v případě Pokání. Jsem ráda, že jsem přečetla obě autorovy knihy. A do budoucna vím, že se knížek od McEwana bát nemusím.

Komentáře