Narozeninový den

Jak vypadá narozeninový den matky tří dětí den před Štědrým dnem? Následovně...

Včera jsem šla spát velmi pozdě, protože jsem do noci balila dárky. Noc byla od těch předešlých klidnější. Děti marodí s neštovicemi a noci bývají neklidnější. Doufám, že budou spát déle, ale chyba lávky. Jsou vzhůru v půl sedmé. Manžel ještě nepřijel z noční. Chviličku se ještě povalujeme. Ale jakmile slyší taťku doma, už je v posteli nikdo neudrží. Běží za ním a já si užívám postel asi do půl osmé. Pak vstávám a snídáme. Přejí mi k narozeninám. Dostávám knihu Osm od Radky Třeštíkové a paletku očních stínu od L'Oréal. Manžel hned po snídani vyráží směr Kladno. Já se s dětmi pouštím do úklidu. Hlavně tedy jejich hračky. A pak i luxujeme. Jakmile manžel přijíždí, vrháme se na zasazování jedličky do stojánku. Máme letos nový, je to o dost jednodušší, než s tím starým. Takže za chvíli je hotovo. Jdu připravovat oběd. Dneska tradiční vinná klobása a bramborová kaše. K tomu okurkový salát. Co jsou děti doma s nemocí, moc jim to jídlo nejde. Takže se spíš v hlavním jídle povrtají. Ale okurkový salát zbaští během pikosekundy. Po obědě nechávám taťku uklidit nádobí a jdu do přízemí zabalit dárky manželovým rodičům. Jakmile mám hotovo, vracím se ke zbytku. Dáváme si s manželem kávu a on odjíždí za rodiči. My k nim nemůžeme. Tchyně neměla neštovice, takže s návštěvami je tam utrum. Já se pouštím do přípravy krému na ořechová kolečka, slepuju a zdobím čokoládou. Tím pro letošek s cukrovím končím. Mám 17 druhů. Uklízím zase vše do krabic. Konečně mám chviličku klidněji. Čtu si a konečně i odpovídám na narozeninová přání přes SMSky, Whats app, Facebook,... Děti si vyhrají spolu nebo koukají na pohádky. To je výhoda více dětí. Manžel přijíždí a jdu mu pomoct. Přivezl dárky dětem k Vánocům a tak je schováváme. Kromě dárků přiváží i jídla, jako pro regiment. Vánočku, salát, několik balení datlí atd. A hlavně domácí uzené. Takže si hned zakrojujeme a je velmi dobré. Tchánovi se povedla. Dokonce mi i přivezl dárky k narozeninám. Dvě lahve červeného vína v dárkovém balení a nějakou tu korunku na přilepšenou. Koukáme na pohádky, Večerníčka a Princeznu Sofii. S manželem si dáváme sklenku bílého vína. Pak jdeme ukládat děti. Kvůli neštovicím to s hygienou moc nepřeháníme. A brzy jsou v postelích. Manžel čte pohádku a pak u dětí usíná. Já jdu zdobit stromeček, balit zbytek dárků (včera mi došel balicí papír a manžel mi ho ráno přivezl). Když se konečně manžel probral a přišel z podkroví do obýváku, pomohl mi ukrýt zbytek dárků. Zabalili jsme jeden obří z Tuchlovic, který zabalený nebyl. Pak se opět odebral do postele a spát. Já ještě připravuju stůl, mlsky a píšu tento blog. Je skoro půlnoc. Dobrou noc... Ať žiju ve svém narozeninovém shonu!

Zítra nás čeká další náročný den. Přijedou naši, moje sestra s manželem a moje babička. Takže dopoledne budeme mít návštěvní. A odpoledne a večer už bude patřit Ježíškovi.

ŠŤASTNÉ A VESELÉ VÁNOCE PLNÉ KLIDU, POHODY A SPOKOJENOSTI. DĚTEM BOHATÉHO JEŽÍŠKA A JEJICH RODIČŮM SPOKOJENÉ ÚSMĚVY Z RADOSTI DĚTÍ. TĚM BEZDĚTNÝM, AŤ UŽÍVAJÍ KLIDNÉ SVÁTKY, S DĚTMI JE TO TROŠKU NÁROČNĚJŠÍ... :)


Komentáře