Zázrak roku

Sedíme doma. Volá nám moje tchyně. Že má pocit, že když chodí kolem jednoho krámu ve vesnici, kde bydlí, že už několikrát zahlídla našeho Matýska. Dneska si ho prý i pohladila a že je to tutově on. Tak sednu do auta, jedu k tomu Vietnamcovi. Vykládám to jemu, ale nerozumí mi. Tak volá svoji ženu. Vykládám to jí. Ta mi rozumí a domlouváme se, že kdyby se objevil, má mi zavolat. Nechávám ji svoje číslo, dětem kupuju Lentilky (tohle se prostě musí oslavit). Sedám do auta. Neujedu ani 300m a zvoní mi telefon. Volá paní, že přišel (tohle mi přijde trochu divný, že by se najednou z ničeho nic během ani ne 2 minut objevil, ale což). Tak se obracím a jdu zpátky do obchodu. Pán mi nese kocoura... A BYL TO NÁŠ MATÝSEK! PO 5 MĚSÍCÍCH MÁME DOMA NAŠEHO ZTRACENÉHO KOCOURA!!!
Beru si ho do náručí. Okamžitě začíná vrnět a dává mi pusinku. Je pěkně vypasený. Evidentně vůbec nestrádal. Děkuji všem zúčastněným. Beru ho do auta a jedeme domu. Doma okamžitě poznává manžela i děti. Nechá se pohladit od všech. Jen s Žofkou je to trošku napínavější setkání. Zatím na sebe vrčí a syčí. Asi si nepamatuje, jak se ho Žofka, jako malého kotěte ztraceného své mamince, ujala. Holt se spolu budou muset zase očuchat a poznat. Ale to už je jen detail. MÁME HO DOMA!

Komentáře