Den pro sebe v březnu

Březnový den byl trošku netypický. Začínala jsem ve Vojenské nemocnici, kde jsem byla objednaná na EEG. Stále totiž řešíme tu mojí migrénu. Vloni byla MR v pořádku a tak mě nechali rok být. Tentokrát mě poslali na toto vyšetření, výsledky však budou až v květnu. Jelikož jsem si původně chtěla nechat i nabrat krev, jela jsem nalačno. SynLab je ale v ÚVN zrušen a tak jsem zbývající čas do vyšetření strávila snídaní v místní kavárničce.
Po vyšetření jsem pospíchala domu. Jela jsem autem a potřebovala jsem auto předat manželovi. Vezl děti na víkend k babičce. Já se ale doma moc neohřála. Dali jsme si s manželem kafčo a běžela jsem na autobus. Byla jsem dohodnutá na oběd s mojí kamarádkou Kristýnou. Šly jsme do Bistro 8. Dala jsem si cizrnový krém, špenátový quiche a green smoothie


Krásně jsme si popovídaly a když jsme se rozešly každá svým směrem, zamířila jsem na dejvickou poštu a pak domu. Doma jsem čekala na manžela, protože v plánu byla společná procházka Prahou. Přiznám se, že jsem se toho trošku bála, protože den předtím se mi podařilo šlápnout na kovovou oj od motorky. Domča s holkama rozebrali jeho hračku, motorku a zůstala z ní trčet kovová oj od kola. Já si toho nevšimla, šlápla jsem na to a do paty se mi vpíchla ta oj, asi 3cm hluboko. Au. Chůze docela bolela. Ale naštěstí jsem to zvládla.
Začali jsme na Novém Světě, prošli přes Hradčanské náměstí, Nerudovkou, přes Karlův most až na Anenské náměstí.








Zasedli jsme společně do výborné kavárny, Tricafe, na kávu a já i na makovec.


Vycházeli jsme už za tmy a tak jsme rovnou nasedli na tramvaj a dojeli na zastávku Čínská. V Sushi delivery jsme si objednali sushi, které jsem si převezli domu a měli tak skvělou večeři.


Manžel vstával druhý den do práce a tak to na dlouhé ponocování nevypadalo.

Tím pro mě skončil den pro sebe, ale víkend bez dětí ještě pokračoval. Myslela jsem si, že si bez dětí konečně přispím. Ale jak je člověk neučený, tak jsem vstávala i v tento volný den. Dopoledne jsem si dojela na farmářské trhy na Kulaťáku, které byly ten den poprvé v této sezóně.




Uvařila jsem si čínu a odpoledne trávila na jarním sluníčku na balkoně. Nejprve s knížkou, ale jelikož byli doma i naši, tak jsme si až do večera povídali. K večeři jsem nám udělala obložený talíř.



A v neděli už jsem se dočkala i svých potomků. Bylo po klidu... :)

Komentáře