Zoopark Berousek + Il-18

Mám tu pro vás typ na výlet s malými dětmi. Já sama jsem tento typ vyčetla na blogu mojí kamarádky Zdeňky. Na výletu jsme byli vloni a musím říct, že výlet to byl povedený. Teď přes zimu je zoopark uzavřený a otvírá na hlavní sezónu. Hlídat si otvírací dobu můžete na webových stránkách: www.zoodoksy.cz .
Jak už z názvu vyplývá, jedná se o zvířecí park cirkusové rodiny Berousek. K vidění jsou bílí lvi, levharti, opičky, velbloudi, pakoně,... a spousta dalších zvířat. Jasný, nemůžete od tohoto místa očekávat to, co od velké ZOO, například v pražské Tróje. Ale pro malé děti, jako máme my, je to víc, než dostačující. Kromě toho je v areálu možnost občerstvení, kolotoč pro děti,...
My tam byli vloni v září. Byl to jeden z posledních termínů před zimní uzavírkou a tak jsem si říkala, že typ si nechám až na jaro, abych vás nalákala na výlet. Ono totiž okolí samotného Máchova jezera je opravdu krásné! Výletů v okolí se dá pořádat nekonečně mnoho.
A my neskončili jen u ZOO, dojeli jsme si i pro kofolového Ilouška. Ano, Bakov n. Jizerou, který je v dojezdové vzdálenosti víc než přívětivé, má na dálničním odpočívadle lákadlo v podobě Ilyushinu 18. Na takovém kdysi pracoval můj děda. Tento Il-18 je upravený, natřený reklamou na Kofolu. Uvnitř se prodávají suvenýry a nějaké občerstvení. Pod ním stojí stánek s občerstvením a zmrzlinou. My volili tu zmrzlinu. A pak už jen cestu domů.

Cestou k Máchovu jezeru.

Zoopark Berousek



Bakov n. Jizerou a Ilyushin 18


Komentáře