Čtenářské okénko - L. Dolejší a Svět podle Lu

Těm, kteří se zajímají o svět beauty, tedy spíš dámy, určitě Lucii znáte. Pokud ne, koukněte na Stream - pořad Fasáda, kde je spousta jejích videí. Například. Nebo i na její webovky či youtube.
Já osobně jsem věděla, o koho jde, ale na koukání na videa nemám čas. To prostě s třemi dětmi jde velmi špatně. Po knížce Madame Chic jsem se trochu bála, že to bude něco podobného a spíš mě to zklame. Ale opak byl pravdou. Myslím, že to bylo hlavně tím, že Lucie je Češka. Takže veškeré rady porady jsou namířeny na české, slovanské, typy žen. Kniha je rozdělena do kapitol líčení, oblékání,... Moc se mi líbilo, že je doplněná o fotografie, popřípadě odkazy na videa či webové stránky.
Z mého pohledy je tedy lepší, než Chic, ale je to jen můj osobní názor. Za pozornost určitě stojí.

Komentáře