Čtenářské okénko - Jennifer L. Scott a Madame Chic

Dlouho jsem přemýšlela, co o této knížce napsat. Je to úplně jiný druh knížek, než jsem zvyklá číst. Respektive jiná, než mi půjčuje kamarádka Kristýna. Tuhle jsem měla půjčenou od kamarádky Zdeňky.
Asi jsem od tohoto počinu čekala něco jiného. Nějaký příběh, který bude doplněn o typy, rady, postřehy. Bohužel, kniha je rozdělena přímo na kapitoly, které se týkají oblékání, kosmetiky atd. Toho života v Paříži je tam minimum. Alespoň pro mě. Že by to byla úplně špatná knížka, to se říct nedá. To určitě ne! Sama jsem si z ní vzala několik užitečných rad. Třeba hned po dočtení jsem šla a totálně si protřídila šatník. Ano, velký pytel oblečení, které nenosím, je mi malé nebo prostě už je staré, jsem vyřadila. Některé rady mi přijdou trošku přitažené za vlasy, hlavně co se týče kapitoly o chování. Doma poslouchat jen vážnou hudbu, například.
Ano, mám splněno, knížku jsem přečetla celou a nevzdala jsem jí. To považuju za úspěch. Příště Vám ve Čtenářském okénku nabídku knížku, která je pro ten náš český rybníček, podstatně "výživnější".

Komentáře

  1. A já si snad už brzy přečtu ten druhý díl. mě se knížka líbila, le máš pravdu, že některé části doporučení už byly moc... :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat