Čtení dětem - J. Teufel a Čertovské pohádky

Vloni jsem založila nové téma "Čtení dětem", ale jak tak koukám, věnovala jsem mu pouze jeden článek o veverce Zrzečce. A tak tedy napravuji a konečně píšu další příspěvek na toto téma.
Naše děti jsou navyklé, že se před spaním čte pohádka. Většinou chtějí číst od taťky, ale občas čtu i já. Hlavně, když je taťka na noční.
Knížku Čertovské pohádky znám již ze svého dětství. Měly jsme ji se sestrou a oběma se nám moc líbila. A tak když jsem ji viděla před třemi lety v malém knihkupectví v Dejvicích, bylo rozhodnuto. Musím ji mít i pro své děti. Holky již na světě byly a tak jsem si říkala, že se tato knížka bude jednou hodit.
Pravdu? Každý večer musíme přečíst alespoň jednu kapitolu z této knížky. Pak už můžeme číst cokoliv jiného. Ale aspoň jednu, nejlépe "Nemaluj čerta na zeď". Knížka je rozdělena do kapitol, které na sebe nenavazují. Začíná to popisem pekla. Jedna kapitola je o čertí svatbě. Další je o čertí babičce. A nebo třeba již zmiňovaná Nemaluj čerta na zeď či o čertovi v baňce. Je to čtivé, i malé děti to baví.
My tedy máme teď takové čertí období, syn měl čerta i na svém dortu k druhým narozeninám. Takže cokoliv čertího je u nás víc, než vítáno. A tahle knížka, je opravdu TOP.

Komentáře