Den pro sebe v listopadu

Dopolední část tohoto dne začala velmi příjemně. Jela jsem do Brandýsku u Kladna k mé kadeřnici a kosmetičce. Gábinu, kadeřnici, už jsem tu představovala. Je šikovná a za tím si stojím. A určitě se vyplatí k ní zajet. Kosmetičku už jsem měla dvakrát předtím objednanou, ale vždy to z nějakého důvodu padlo. Takže až teď jsem se dostala do spárů další Gábiny. Nepříjemné nípání, vytrhávání, vosk,... To všechno bolestivé vynahradila úžasná masáž obličeje a dekoltu. Pří té bych byla schopna i usnout. Takže teď už na kosmetiku pravidelně :) Jelikož jsem strávila v salonu skoro celé dopoledne, dostala jsem i kafíčko, jako pozornost podniku.
Jelikož jsem potřebovala koupit nějaké oblečení pro děti, vyrazila jsem z Brandýsku do OC Šestka. K obědu jsme si dala čínu a pak v Pepco nakoupila vše potřebné. Tento obchod je vůbec moc sympatický. Dá se tam nakoupit spousta skvělých věcí, ne drahých. Hlavně pro děti je to skvělé. Pak jsem ještě odvezla knížku kamarádce na Suchdol, kterou jsem jí dlužila a hurá s autem domů.
Doma jsem nechala auto, odložila nákupní tašky a tak si mě rodinka mohla i prohlídnout, jak nová mamka vypadá. Počasí nebylo zrovna moc příznivé, ale jelikož už jsme měla objednaný dárek pro manžela k Vánocům a potřebovala jsem si ho vyzvednout, pokračovala jsem ve svém dnu pro sebe i odpoledne. Sjela jsem až na zastávku Nábř. kapt. Jaroše a v obchodu alkohol.cz, vyzvedla ony dárky. Cestou zpět jsem se rozhodla, že půjdu pěšky na Letenské náměstí. Ale počasí se mi vůbec nelíbilo, pršelo, byla velká zima. Usedla jsem U slepého koťátka. Dala jsem si palačinku s horkými malinami a mátový čaj. Když jsem se trošku ohřála, vydala jsem se na cestu domu.
Tento den nebyl úplně podle mého gusta. Ta dopolední část super. Ta odpolední už méně. Mohlo za to počasí, ale i tak jsme byla ráda, že jsem si odpočinula. Pak totiž nastal ten vánoční shon a pečení cukroví.

Komentáře

  1. Já chodila na kosmetiku pravidelně od svých asi 16 a opravdu super. Ale poslední rok jsem byla snad jen 1x a svým způsobem jsem za to na sebe nastvana. určitě chcu tu praidelnost zase obnovit. tak mi drž palce :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat