Čtenářské okénko - R. Třeštíková a Bábovky

Spisovatelka Radka Třeštíková je vystudovaná právnička. Docela odlišný obor od psaní. Ale je dobře, že se na psaní vrhla.
Knížku Bábovky jsem měla půjčenou, jak jinak, od kamarádky Kristýny. Musím říct, že co knížka od ní půjčená, to pecka a nikdy jsem nebyla zklamaná. Takže jsem předpokládala, že i tahle knížka bude dobrá. Když jsem jí dočetla, říkala jsem si: "A to je konec? Další kapitola už není?" Jednotlivé kapitoly na sebe navazují, ale tak nenuceným způsobem, že máte vlastně dvanáct samostatných kapitol. Jen pro příklad. První kapitola je o holce, která má milence, se kterým otěhotní. Druhá kapitola je o ženě, která je nějakou dobu vdaná a nemůže otěhotnět. Její muž je milenec dívky z prvního příběhu/kapitoly. ˇOna žena jde jeden večer na pracovní večírek a zaplete se s jistým pánem, jehož žena je porodní asistentka. A takhle pokračuje celá kniha. Takže když dočtete, chcete vědět o dalších postavách víc a číst dál. Dvanáct příběhů, dvanáct žen. Příběhy, které se i v reálném životě můžou stát. Skvělá odpočinková knížka, kterou s klidným svědomím doporučuji.

Komentáře