Silvestrovské pohoštění

A je tu konec roku. Ani nevím, jak to uteklo. Shrnutí roku 2016 si nechám do příštího příspěvku. Teď jen pár řádků k tomu, co jsem dnes připravila pro naše mlsné jazýčky. S manželem máme připravené k večeři sushi. Dále pak:

Nivový dip
100g nivy, 200g zakysané smetany, 100g žervé, 2 lžíce majonézy, malá cibule, sůl, pepř. Všechno dáme do mixéru a umixujeme dohladka. Podáváme s nakrájenou zeleninou. Já letos zvolila červenou a zelenou papriku, salátovou okurku a mrkev.



Kanapky zvané jednohubky
Těch mám letos vícero druhů, ale základ tvoří dva. První s rohlíkovým základem. Padly celkem 4 rohlíky, nakrájené na kolečka. První je namazaný česnekovou pomazánkou, je na něm kousek hermelínu a papriky. Druhý rohlík je namazaný sýrem, obložený šunkou a salátovou okurkou. Třetí je s pomazánkovým máslem, vysočinou a sušeným rajčetem. 4 s šunkovým sýrem a kyselou okurkou.



Druhý typ kanapek má základ ve tvrdém sýru. První je - eidam, ananas. Druhý je - eidam, šunka, rajče. Třetí je - gouda, vysočina, černá oliva. Čtvrtý - gouda, lyoner, kyselá okurka (na obrázku chybí).


Dále jsem připravila tyčinky z listového těsta. Plátek listového těsta potřeme vejcem, posypeme solí, pepřem, mletou sladkou paprikou a mletým kmínem. Nakrájíme na proužky, pomocí rádýlka a upečeme. Z listového těsta jsem připravila i taštičky s nivou. Podobný postup, jako u tyčinek. Do kouska listového těsta zabalíme nivu a utvoříme taštičku. Upečeme.





Na našem stole také nesmí chybět různé druhy oříšků, slaných krekrů. A mám na stole stále tác s vánočním cukrovím.


Dobrou chuť.


Do roku 2017 Vám přeji hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, spokojenosti a pohody. Děkuji, že čtete můj blog.

Komentáře