Čtenářské okénko - P. Hawkins a Dívka ve vlaku

Další z řady knížek, které jsem měla půjčené od kamarádky. Musím uznat, že na výběr dobrých knih má veliké nadání. Ani tentokrát jsem totiž nebyla zklamaná. Příběh je skvěle napsán. Vyprávění alkoholičky, která si nemůže vybavit jednotlivé situace a události a tím se pěkně všechno komplikuje. V jednu chvíli si myslíte, že vrah je ona, ale pravda je jiná. Nevíte, jestli to, co viděla z okna jedoucího vlaku je pravda nebo výplod její fantazie. Snaha vzpomenout si, která vede k další lahvi alkoholu. Je pravda, že jsem knížku nečetla tzv. jedním dechem, ale i tak je skvělá a já ji můžu jen doporučit.
Když jsem byla v rámci svého dne pro sebe, v září, v kině na filmu Sully: Zázrak na řece Hudson, viděla jsem ukázky na zfilmovanou verzi této knihy. Docela mě zaujaly a říkala jsem si, že by bylo fajn film vidět. Ale jelikož vím, že filmové zpracování se odehrává v New Yorku, přestože knížka je situována do Londýna, nevím nevím. V poslední době jsem byla z těch filmových verzí trošku zklamaná, na knížku to prostě nemělo, ale je jasné, že film nemůže být tak detailní. Uvidíme, jestli si to s tímhle ještě nerozmyslím.

Komentáře