Čokoláda.cz

Už jsem tu psala o možnosti předplatné kávy. A to konkrétně u Coffee to home, kde jsem manželovi koupila dárek v podobě předplatného kávy na půl roku. Služba naprosto bezproblémová a lahodná.
Když jsem v létě uvažovala nad dárkem pro mého tátu, trošku jsem brouzdala po internetu a narazila na možnost předplatit si čokoládu. Ano, můj táta je čokoholik a "jede" v tom ve velkém, takže takové předplatné se mi zdálo, jako dobrý nápad. Asi jsem byla natěšená ze služby Coffee to home.
Bohužel, zase tak veselé to nebylo. Službu jsem objednala a téměř týden se mi nikdo neozval. Jelikož se blížily narozeniny, musela jsem začít jednat. Nakonec jsme to stihli vyřídit a dárkový certifikát přišel. Mohli jsme se začít těšit na tři balíčky mléčné čokolády (jeden balíček obsahoval tři balení mléčné čokolády). Mléčná byla zvolena úmyslně. Ale v nabídce je i kombinace či jen čistě hořká čokoláda. Dále je v nabídce několik variant a období předplatného. Já zvolila již zmiňované tři mléčné na tři měsíce. První dva balíčky se někde potulovali, došli až na základě telefonního upozornění a na konci měsíce. Ten třetí jsem již kontaktovat nemusela, prostě jsme čekali a kupodivu došel. V tomhle jsem byla trošku zklamaná, možná i namlsaná od Coffee to home. Nicméně jsem měla možnost čokoládu ochutnat a byla... výborná! Samotný e-shop má v prodeji nejen předplatné, ale i spoustu různých druhů a typů a značek čokolád. Mají i kamenný obchod v centru Prahy. Takže ano, čokoládu doporučuji. Jen ta komunikace s obchodem by mohla být trošku efektivnější...

Fotka posledního (říjnového) balíčku

Komentáře