Coffee to home

Myslím, že už jsem se tu v nějakém článku zmiňovala o tom, jaké mi dělá problémy vymýšlet dárky pro dospěláky, především pro pány. Jednou jsem dostala od kamarádky typ na možnost předplatné kávy. Je pravda, že už jsem o tom kdysi četla v časopisu, ale vůbec jsem si na něco takového nevzpomněla. A jelikož měl v dubnu můj muž svátek, dárek byl jasný.
Na webových stránkách jsem vyplnila potřebné nacionále a mohli jsme se tak těšit na první balíček.



Pro dárek jsem zvolila typ předplatného na půl roku s 50g balíčky. Od května nám tedy každý měsíc začala chodit krabička s krásně voňavým překvapením.
Úvodní dopis, kartičky s popisem kávy. Z druhé strany kartiček je možnost si kávu sám ohodnotit. Na webových stránkách je pak možnost kávu i dokoupit, pokud má člověk zájem. V první zásilce byla káva z Burundi, Etiopie a Guatemaly; ve druhé pak Etiopie, Brazílie, Kolumbie;...
Teď v srpnu nám přišla čtvrtá zásilka, takže ještě dvě. Musím říct, že mě osobně kávy moc chutnají. Manžel z těch všech měl výhrady pouze k jedné, ale ostatní mu také velice chutnali. Zatím jsem si tedy kávu nepřikupovali. Máme to jako zpestření našich chuťových buněk. Jen ty balíčky nám jsou malé. Ten jeden malý 50g nám vyjde tak na jeden den... :)

Předplatit už se v dnešní době dá snad všechno. Nejen klasické časopisy, ale právě zmíněná káva, pivo, čokoláda,... Kdo má rád kávu, kdo by chtěl obdarovat někoho něčím výjimečným, můžu Coffee to home jen a jen doporučit!!

Komentáře

  1. aaaa to by bylo něco pro mě. Musím kouknout, však se Vánoce blíží ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat