Všechny chutě světa

Food & culture aneb Festival ambasád nebyl jediný food festival, který jsme v červnu navštívili. Už vloni jsem měla zálusk, ale nakonec to neklaplo, na festival pořádaný v Dobřichovicích - Všechny chutě světa. Letos jsem dala manželovi dostatečně vědět včas, takže si na tento den zařídil volno. Dvojčata byla u babičky, nejmenší dítko jsme si, jako vždy, vzali s sebou. Opět se budu opakovat, ale z našeho pohledu je to jasné. Jedno dítě, žádné dítě. Mráčky se sice honily, ale naštěstí nám nepršelo.
Na rozdíl od festivalu v Praze, se v Dobřichovicích platil vstup. A to 100,- na osobu. K tomu jsme dostali každý pytlíček zeleninových chipsů a knížku - kuchařku. Bylo na výběr víc titulů, já si vybrala Hledám pokusné králíky k ochutnávce svých kuchařských experimentů od Viveky Sandklef.
Stánků s jídlu tu bylo mnoho. Několikrát jsme se prošli sem a tam, než jsme si vybrali. Burger z bizoního masa, quesadilla s hovězím masem a pálivou omáčkou, limonádu z růže, bezlepkový košíček se slaným karamelem, ledovou kávu, jarní závitky a smažené krevety a samosu. Všechno strašně moc dobrý!
Festival se koná v areálu dobřichovického zámku. Sedět se mohlo na připravených lavičkách či na trávě u řeky Berounky. Pro děti bylo připraveno divadelní představení, lezecká stěna,... Určitě si takovou akci pohlídám i na příští rok. Teď už jen pár fotek:













Tady jsem si chtěla koupit dobrotu ke kávě. Než jsem vystála frontu na kávu, přišla ke stánku pani s asi 80ti položkovým seznamem. Takže jsem měla smůlu.

Výborná káva.

Komentáře