Čtenářské okénko - M. Doležalová a Kafe a cigárko

Herečku Marii Doležalovou jsem dlouhou dobu měla zaškatulkovanou do role Saši, v seriálu Comeback. Jako herečku jsem jí viděla ještě v pár věcech a nemohu ani opomenout moderování Planety Yo. Už si ani nevzpomínám, kdy jsem poprvé zaslechla o blogu, který píše. Párkrát jsem jej navštívila, ale nikdy jsem mu nevěnovala moc pozornosti. Mile mě překvapila vloni, kdy tancovala ve Star Dance. Jak je skromná, pracovitá, upřímná. A korunu zájmu o ní nasadila, když vyhrála Magnesii Literu.
Knížku jsem si chtěla přečíst od chvíle, kdy vyšla, ale penízky za knížku se mi utrácet nechtělo. Strašně moc jsem byla nadšená, když jsem zjistila, že by mi jí kamarádka půjčila.
Blogové článečky sestavené do knížky. Jednotlivé články na sebe příliš nenavazují, i když se samozřejmě zmiňuje o některých věcech napříč celou knihou.
Marie Doležalová skvělým způsobem přibližuje hercův život. Od tajných přání malého děvčátka, po studium na příslušné škole, po současnost.
Velmi příjemné čtení, nenáročné. Myslím, že mě to donutí dál číst i její blog!

Komentáře

  1. Ten blog už je bohužel "mrtvý". Není tam nic od Star Dance.Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, super tip na knizku. Takove me bavi a na cestovani jsou idealni. Ja skorat docitam Madame Chic (mohu pujcit) a pak bych asi zkusila tuto ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač za tip. Já při jízdě autobusem nebo autem číst nemůžu. Nedělá mi to dobře. Takže hezky doma v klidu... :)

      Vymazat

Okomentovat