Čtenářské okénko - L. Kepler a Stalker

Druhá kniha, kterou jsem od dvojice píšící pod pseudonymem Lars Kepler, četla. Až v této knize jsem pochopila, že přeci jen, určitá spojitost mezi jednotlivými knihami od autora je. Ale naprosto to nevadí. V každé knize je dostatečně vysvětleno, proč a jak se co děje. A tak komisař Joona Linna znovu luští zapeklitý případ. Tentokrát vrah zasílá videa svých obětí, které nenápadně pozoruje, na policii. Vyšetřování se stočí k pastorovi jménem Rocky Kyrklund, ale je tím opravdovým vrahem? Samozřejmě neprozradím, přečtěte si sami.
Stalker je druhá kniha, kterou jsem od L. Keplera četla. Bohužel je nečtu tak, jak jdou po sobě. Ale jak už jsem psala, absolutně to nevadí. Z každé knihy jsem pochopila, o co jde a jak na sebe příběh komisaře Linny navazuje.
Knihu jsem měla půjčenou od kamarádky, stejně tak jako Svědkyni ohně. Kniha se čte tzv. jedním dechem. Skvěle napsáno. Za mě jednoznačně doporučuji!

Komentáře