Tuchlovická pouť

Máte rádi poutě? Já jsem je jako malá měla velmi ráda. Nikdy mi nedělalo problém sednout si do sedačky horské dráhy nebo s mamkou zažít volný pád. Můj muž na tyto atrakce není a tak jsem měla několik let smůlu. Letos už máme děti přeci jen větší, hlavně dvojčata, tak jsme na pouť vyrazili. Domča tedy vše pozoroval jen z kočárku, přijde mi na to ještě malinkej. Holky jsem nejprve zkusila vzít na labutě. Taková ta stará klasika. Kupodivu ani jedna neprotestovala. Oběma se to velmi líbilo a tak jsem měla radost, že zase budu mít nějakého toho partnera pro tyto zážitky. I když dítě takové věci vnímá úplně jinak, než dospělák. Kamarád nám potom vypomohl a holky se projely v autíčkách na autodráze. Anetka s taťkou a Anička se strejdou. Bylo to super. Pak se ještě svezly na koníčcích a završily to takovým tím dětským kolotočem, malými autíčky, která se točí dokolečka. Tenhle kolotoč si dopřály hned 3x.
Co si budeme povídat, atrakce nejsou zrovna dvakrát velká láce. Ale zase na druhou stranu, proč jim tento zážitek nedopřát. Jako malá jsem se na pouť těšívala. Chodili jsme nejen na velkou Matějskou v Praze. Ale byla jsem na poutích i v Sázavě nebo třeba v Choceradech.
Tuchlovická pouť má svá specifika i v tom, že její součástí bývá i Folklórní festival. Je docela známý a úspěšný. Já se přiznám, že do Tuchlovic jezdím 10 let, ale tohle jsem ještě neviděla. Tak třeba až za rok!
Každopádně kdo budete chtít a vyrazit taky, tak tuchlovická pouť bývá vždy začátkem května (info lze dohledat na internetu).

Komentáře