Komici on tour

V květnu jsme s manželem navštívili představení Komiků s.r.o. Bylo to jedno z mnoha ve šňůře, proto název Komici on tour. Na podobné akci, tedy stand up comedy, jsme byli poprvé a tak jsme nevěděli, co od toho čekat. Přeci jen, sledovat podobnou záležitost v televizi není takové, jako naživo.
Představení se konalo ve velkém sále pražské Lucerny. A kam jen mé oko dohlédlo, všechna místa byla obsazena. Potkala jsem se zde s kamarádkou ze střední školy a i v hledišti jsem pár známých tváří zahlédla.
Celé vystoupení moderoval Miloš Knor. Z dalších účinkujících se na pódiu vystřídali: Ruda z Ostravy, Iva Pazderková, Richard Nedvěd, Tomáš Matonoha, Lukáš Pavlásek a Ester Kočičková.
Celé představení trvalo přes 2 hodiny. Bohužel, celé to uteklo strašně rychle. Tak, jako při tomto vystoupení, jsme se už oba dlouho nezasmáli. Opravdu!
Z mého pohledu byl nejslabším článkem asi Tomáš Matonoha. Nejvíc se mi líbili Ruda z Ostravy a obě dámy neboli Iva Pazderková a Ester Kočičková. Ale celkově to vystoupení hodnotím velmi pozitivně.
Kdo tedy má možnost, čas a chuť, neváhejte a na podobné vystoupení běžte. Nebudete litovat!

Místa jsme měli na balkonku, takže výhled byl skvělý. Atmosféra Lucerny je sama o sobě zajímavá.  

Miloš Knor. Po jeho úvodu už jsem nefotila. Protože jsem se tak smála a neustále tleskala, že by bylo všechno rozmazané.

Komentáře