1. narozeniny blogu

Je to až k nevíře, ale rok se s rokem sešel a můj blog slaví první narozeniny. Žádné velké oslavy se nekonají. Ale takové malé ohlédnutí bude.

1. Především Vám všem děkuji, že čtete moje příspěvky. Takže po roce to rozhodně nebalím a budu pokračovat v psaní dál.
2. Nejčastěji je můj blog zobrazován v ČR (překvapivě). Následují Spojené státy americké (nechápu), Polsko, Německo,...
3. Nejčtenější články jsou: Vánoční cukroví - Perníčky, Vánoční cukroví - Vosí hnízda (koukám, že letos budu muset péct nějaké novinky, abych pekařky uspokojila), Neonatologie u Apolináře (jsem ráda, že třetí nejčtenější je ten, jehož účelem bylo založení vůbec tohoto blogu), Narozeniny (vážně, moje 30... Asi si každý rád přečetl, že už jsem stará škeble) a My se opět rozrosteme? (jste asi pěkně škodolibí, co? Třetí přírůstek si rádi čtete)
4. Abych se jen nevychvalovala, tak nejméně čtené články jsou: Cestovatelské okénko - Ca'n Picaford 2001 (Mallorca je docela blízko, tak čtěte a určitě navštivte!), Vánoční cukroví - Rumové kuličky (asi jste abstinenti... :D), Cuketové lečo (a masožrouti... :D) a pochopitelně i ten poslední článek Cestovatelské okénko - Neuschönau 2013 (tomu dávám ještě čas)

Máme tu Cestovatelské okénko, Čtenářské okénko, občas nějaký recept, články o naší rodince (ať už o nedonošených dětech či typy na výlety). V hlavě mám pár nápadů tak uvidíme, jak se bude dařit dál.

Jo a ode dneška jsem i na www.blogerky.cz ;)

Komentáře

Okomentovat