Vafle

Vafle máme moc rádi. Dělám je teprve pár let, protože předtím jsem neměla vaflovač. Asi před dvěma lety jsem dostala toaster, který má výměnné plošinky. Takže kromě toastů si můžu udělat vafle nebo si něco ugrilovat. A právě díky tomu jsem si našla recept na vafle. Jsou rychlé, dobré. A čímkoliv ozdobitelné.

Ingredience:
150ml mléka
3 vejce
7 lžic oleje
175g hladké mouky
1 lžíce cukru krystal
2 lžičky prášku do pečiva
1/2 lžičky soli

Všechny ingredience smícháme a pomocí naběračky naléváme na vaflovač. Já se bojím, abych toho těsta nedávala moc, tak většinou mi chybí kraje. Ale komu to doma vadí, že?





Komentáře

  1. No vidiš, jednu dobu jsme na nich ujizděli a ted jsem je dloooouho nedelala, to musim napravit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla :) A můžeš vyzkoušet i tenhle super recept.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Okomentovat