Sraz létajících

Jsem ráda, když jsem pozvaná na jakoukoliv událost. Zaprvé je to změna od rodinného života, zadruhé jsem ráda, že si na mě vzpomenou. Těch srazů se do roka pár objeví. Nejvíc jich je kolem Vánoc, kdy všude běží vánoční večírky. Pak je to Convention, letecká burza, na kterou se ale pravidelně nedostávám - kvůli dětem, jak jinak.
Už vloni probíhaly srazy létajícího personálu ČSA, na které mi chodily přes FB pozvánky. Ale jelikož jsem ještě kojila, nemohla jsem si dovolit se vzdálit od malého miminka. Až letos se mi poštěstilo a mohla jsem vyrazit. Sraz se konal začátkem dubna, v restauraci Barbar. Já lítající nikdy nebyla, ale o to víc mě potěšilo, že si na mě vzpomněli. Asi jsem tak nevýrazná na recepci posádek nebyla.
Sraz byl moc fajn. Bylo nás docela dost, z nelétajícího personálu jsme byly dvě. Životní osudy lidí, se kterými jsem se prakticky denně setkávala, v dnešní době. Většina z nich už vlastně lítajících ani není. Spoustu z nich potkal nemilý osud v reorganizovaném ČSA. O to víc to možná bylo zajímavější.

Tato fotka byla uveřejněna po srazu na FB. Foto kolektivo :)



Komentáře