Éro letí. Máma fotit éro...

Tato dětská větička je v naší rodině slyšet docela často. V poslední době se vracím k mé zálibě, protože letadla, která nám dnes a denně přistávají nad hlavami, mě hodně provokují. V dobrém slova smyslu. A tak jsem oprášila svůj stařičký Olympus SP570, který jsem kdysi kupovala přes ebay. Nejdřív jsem se zaměřovala především na tzv. širokotrupá - widebody - letadla. Ale postupem času jsem svůj foťáček zaměřila i na ta menší. Když bylo v dubnu pár dní hezky, vzala jsem si odpoledne foťák na balkon a šlo to docela samo. Hrozně se těším, že v květnu bude provoz zase o něco pestřejší a bude zase o to víc, co fotit. Emirates začnou lítat do Prahy s největším letadlem - Airbus 380. Opět začne lítat americká Delta Air Lines. A od konce května dokonce hned dvě kanadské společnosti - Air Canada Rouge a Air Transat. A snad se dočkáme i té Mriji. Tak už se moc těším. Své fotky v poslední době umisťuji hlavně na svém instagramu. Dřív jsem je dávala i na FB, ale ten mě moc nebaví, tak alespoň ten IG (@jana.kuc). A pár fotek i pro vás...:

Iran Air s Airbus 310. Ti sem lítají pro natankování.

A občas pošlou natankovat i Airbus 300, což už je dost raritka.

Swiss do Prahy běžně widebody neposílá. Ale mají nový typ ve flotile - Boeing 777, tak se posádky zalétavají. A v Praze je vídáváme velmi často.

Co bych to byla za vlastence, kdybych sem nedala fotku našich aerolinek. ČSA s reklamou na Prahu. Krásný Airbus 319.

Nejčastější typ letadla - Boeing 737, v barvách Norwegian Air Shuttle.

Lahůdka v podobě nákladního letadla Ilyushin 76.

A další nákladní, tentokrát Qatar Airways s jejich Airbus 330.

A konečně Boeing 717 a Volotea.

Airbus 300 a Boeing 717 mi chybí v mém seznamu proletěných letadel. Tu 300 už asi nedám, ale 717 bych možná v budoucnu... No, konec fantazírování.

Komentáře

  1. Té A319 jsme se svého času dost nasmáli... Oohh aaach mmm ema mele, teta čůrá.. :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat