Dyzajn Market

Letos poprvé jsem navštívila Dyzajn Market. Nešla jsem sama. Byla se mnou kamarádka, která už měla dobře zmáknutou atmosféru. Musím říct, že se mi celá akce velmi líbila. Stánky neuvěřitelně šikovných lidiček. Člověk nevěděl, kam dřív koukat. Samozřejmě já především ujíždím na náušnicích a jiné bižuterii. Ale ráda jsem se podívala i na jiné výrobky. Přišlo mi strašně fajn, že u každého stánku jsem si mohla vzít vizitku či jiný kontakt na vystavujícího. Přeci jenom, nenosím u sebe moc peněz, abych mohla utrácet. Takže je fajn, že dotyčného si můžu vyhledat na internetu, především na Fleru. V klidu doma si pak projít jeho nabídku a třeba si něco objednat. Ale neodolala jsem a i na místě jsem si koupila dvoje náušnice.


Brida a Circus Mind

A nakonec jsme si s Kristýnou zašly na dobrou kávu do Tricafe. Káva a makovník.


Dyzajn Market velmi ráda navštívím i v budoucnosti.

A posledními větami se přeci jen vrátím k Velikonocům. Říká se, že by si člověk měl o jarních svátcích koupit něco nového na sebe, aby ho beránek nepokakal. Koupili jste si? Já jsem docela utrácela. Nejen v podobě náušnic na Dyzajn Marketu. Dopřála jsem si i nové náušnice z Claire's a pár kousků nového oblečení. Takže letos mě beránek přeskočil... :)

Komentáře