Březen za kamna vlezem...

... ale už bych nejradši vylezla. To venkovní počasí mě začíná pěkně štvát. Jeden den je 20cm sněhu, druhý den svítí sluníčko. Na balkoně už je to fajn, když svítí sluníčko. Předevčírem se nám tam vyhřívala i beruška. Ptáci zpívají jako o závod. Takže myslím, že to jaro asi opravdu přijde. Ale ty dny, kdy sněží a mrzne mě zase vracejí zpátky na zem.
Každopádně březen už se počítá do jarních měsíců, takže optimismus! Velikonoce se blíží a já z toho mám radost. Svátky jara.
Vůbec mám v poslední době docela fajn náladu a na chmurné nálady není ani čas. Domča už dělá své první krůčky do prostoru bez našeho držení. A dokonce se mu klube druhý zub. Dvojčata teď na víkendy (nebo alespoň na pátek a sobotu) jezdí k babičce a já (minulý víkend my oba) jsme si mohli trošku odpočinou. Jedno dítě, žádné dítě.
Tuto sobotu proběhly již druhé farmářské trhy na Kulaťáku. To je taky takové vítání jara. Mám tyhle akce ráda a už jsem tu o nich psala. Minulý víkend bylo ještě pěkně mrazivo. Měli jsme s sebou holky, takže to byla taková rychlovka. Ale u stánku s masem dostaly holky párek. Zadarmo, jen proto, že jsme si u nich maso koupili. U stánku se zeleninou jsem dostala zadarmo květináček s pažitkou. No, není to nádhera? Kde se vám to jinde v obchodu stane? V supermarketu určitě ne! Na trhu jsou samí fajn lidé. Chodí tam proto, že chtějí a ne proto, že musí něco nakoupit, aby nakrmili hladovou rodinu. A ta atmosféra je tam znát. Tuto sobotu byl muž v práci, dvojčata u tchýně. A tak jsem Domču svěřila svojí mámě a vyrazila na autobusu sama. Opět mě atmosféra naprosto dostala. U stánku s čerstvými houbami už měli medvědí česnek. Dopřála jsem si radost v podobě tulipánů a teď mi krásně kvetou doma na stole. Je skvělé koupit si pečivo, které vám vydrží týden. Aniž by ztvrdlo, zplesnivělo apod. Opravdu poctivka. Sice dražší, ale když si spočítáte, kolik dáte za pecen normálního chleba v sámošce, který vydrží dva dny, tak se to každopádně na trhu vyplatí.
Jelikož jsem jela autobusem a intervaly 355 jsou o víkendu hodinové (další negativum toho, že dva ze tří autobusů přesunuli z Dejvický na Bořislavku), zbývalo mi do mého vybraného spoje skoro 45 minut. Vyrazila jsem tak na kávu do mého oblíbeného Starbucksu. Jasně, milovníci dobré kávy nad tím zvednou oči v sloup, ale já mám Starbucks ráda. Mimo jiné proto, že mi připomíná naše cestovatelské toulky. Kde všude jsem kávu ze Starbucksu pila... Hong Kong, Bangkok, St. Gallen, New York, Miami, Los Angeles, Honolulu,... Prostě se tam vždycky zasním.
Na dobrou kávu mě teď naučila chodit kamarádka Kristýna. Už jsem tu o ní také psala. A od začátku nového roku si to opravdu docela užívám. Už jsem díky ní navštívila kavárny: Oliver's Coffee, Double B, Kofárna, Studio Dva, Kafemat. Všude to byl moc fajn. Káva výborná! Do Double B jsem byla dokonce pozvána. V kavárně Studio Dva jsem se po 6 letech sešla i s ostatními kamarádkami ze střední. Můj sen se stal skutečností (také jsem o tom na blogu již psala). Bohužel, návštěva Kafematu byla poznamenána mojí migrénou.
Migréna je opravdu zlo, které mě v poslední době pronásleduje čím dál častěji. A tak už se docela těším na tu magnetickou rezonanci, která mě čeká začátkem dubna. V lednu a únoru marodili i ti naši tři caparti, takže tohle bylo trošku náročnější období.
Ale nebyla jsem se "vyvenčit" jen s Kristýnou. Prima večer byl i s Luckou v Jerichu.
Ale zpět k tomuto víkendu. V pátek odvezl manžel holky ke tchýni a byly tam až do soboty. Včera už jsem odpoledne nevěděla, co roupama. A tak jsem sbalila Domču a jel poprvé MHD a až do Tuchlovic. Nikdo to nevěděl. Tchýňáci byli opravdu překvapení, ale byli rádi, že si taky alespoň na chvíli Domču užijí. Hrozně mě překvapila reakce dvojčat na bráchu. Byly opravdu upřímně rády, že ho vidí. Obě ho hned obejmuly a pusinkovaly. A vidět výraz mého muže, když pro ně přijel a našel tam i mě se synem, k nezaplacení!
Doufám, že pozitivní nálada vydrží i nadále. Čeká nás sraz nedonošených dětí od Apolináře. Mám naplánovanou návštěvu Dyzajn Marketu s Kristýnou. A již zmiňované Velikonoce. Už aby bylo tepleji a budu spokojená maximálně.

Komentáře

  1. No a v pondělí si dáme minimálně 1-2 kafča spolu :-) O Dyzajn marketu také přemýšlím, ale zatím nevím, jak to bude časově, tak třeba se tam potkáme ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už se na pondělí moc těším!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat