Detox - shrnutí

Mám za sebou měsíc detoxu. Měsíc, který jsem nevěřila, že ani zvládnu. A ejhle, uteklo to jako voda. Nejtěžší bylo přežít ten první týden. Pak už se to docela dalo. Přiznám se, že kromě toho prvního týdne, jsem zhřešila. A to kávou. Protože závislák, který denně vypije 4 kávy bez mrknutí oka, pak potřebuje kofein. Ne, že ne. Nejdelší období v životě bez kávy, bylo druhé mé těhotenství. To bylo asi nejtěžší. Takže detox jsem tímto porušila. A abych byla 100% upřímná, ten poslední, čtvrtý týden jsem zhřešila i jinými dobrotami. Dopřála jsem si čaj. Místo šťávy z grapu jsem si dala šťávu z pomeranče apod. Ale na svojí obranu musím říct, že jsme se naučila pít kávu bez cukru, jen s mlékem.
A jaké jsou po 4 týdnech výsledky mého snažení? Na váze mám 4kg dole. Není to moc, ale když si přečtete něco z odborné literatury zjistíte, že důležitější jsou centimetry, ne kila. A to mám docela úspěch. V pase mám -6cm, přes boky -2cm atp. Na sobě pozoruju menší zlepšení, ale co je pro mě důležité, i okolí si všímá změn. Což je velmi potěšující. Já to na sobě nejvíc vidím, když se oblékám. Mám volnější kalhoty, kabát,... A hurá, můžu na magnetickou rezonanci, protože sundám snubní prstýnek!
A co teď dál? Během těch čtyř týdnů jsem měla dost času přemýšlení nad tím, jak dál. Snažím se to teď uvádět do praxe. Snažím se více koukat na to, co jím a kdy jím. Doufám, že detoxem to neskončí. Naopak. Ráda bych, aby i ta kila šla dolů. Takže teď musím vydržet a pokračovat!
Děkuji všem, kteří mě podporovali!

Komentáře

Okomentovat