Detox - 2. týden

Jsem na sebe hrdá! Zvládla jsme první týden detoxu. A ani to nebolelo. Opravdu jsem se snažila to maximálně dodržovat. Jen jednou jsem místo rozmarýnu použila tymián a místo bazalky oregano. To proto, že mi koření došlo a nechtělo se mi pro něj běžet do obchodu. Docela jsem se bála, že mi bude chybět kafe. A chybí!
Myslím si, že na sobě nějaké změny cítím. Cítím se lehčeji, ale víc unavená. I když to asi spíš souvisí s tím, že mi marodí děti a člověk neví, koho dřív ošetřovat.
Nejnáročnější z celého týdny byly snídaně. Mít 7x po sobě strouhanou mrkev s jablkem... No, jsem ráda, že to mám za sebou. Zeleninu mám ráda. Tento týden jí bylo opravdu hodně. A trošku monotonně. V následujícím týdnu přijde pár změn, především ve snídaních, tak už se těším.
A jak bude vypadat jídelníček následující týden? Opět platí, že přesnídávky a svačiny lze vynechat, záleží na pocitu hladu. Já se přiznám, že úplně první den, jsem si přesnídávku i svačinu dala. Další dva dny mi stačila jen svačina. A ke konci prvního týdne už jsem se bez přesnídávky a svačiny obešla. Tak uvidíme, jak to bude v následujícím týdnu.

2. týden

8. den
snídaně - jogurt + 3 lžíce medu + 4 lžíce mandlí + skořice
přesnídávka - sušené švestky, oříšky
oběd - široké bezvaječné nudle s kedlubnou (na pánvičku olej + cibule + nastrouhaná kedlubna + 1dl vody a smíchat s uvařenými těstovinami)
svačina - jogurt s ořechy, medem a skořicí
večeře - zeleninový boršč (mrkev + zelená paprika + petržel + celer + kedlubna - osmahnout na oleji + sůl, pepř, nové koření, bobkový list, mletá paprika a 0,5l vody, přidat nakrájenou řepu. Zvlášť osmahnout cibuli s česnekem + rajčatový protlak - přidat do zeleniny. Na závěr přidat petrželovou nať)

9. den
snídaně - kiwi + banán + ořechy + med + skořice
přesnídávka - sušené švestky, oříšky
oběd - brokolice na česneku se zázvorem a strouhaným sýrem (recept viz Detox - 1. týden)
svačina - jogurt s ořechy, medem a skořicí
večeře - hrachová polévka (400g hrášku - uvařit v osolené vodě, přidat 2 polévkové lžíce bazalkového pesta, opepřit, povařit 20 minut, přidat kousek másla a rozmixovat)

10. den
snídaně - strouhané jablko s mrkví, ořechy, skořicí, rozinkami a medem (recept viz Detox - 1. týden)
přesnídávka - sušené švestky, oříšky
oběd - mrkvový perkelt se strouhaným sýrem (recept viz Detox - 1. týden)
svačina - jogurt s ořechy, medem a skořicí
večeře - salát z červené řepy s vejcem natvrdo (recept viz Detox - 1. týden)

11. den
snídaně - jogurt + med + mandle + skořice
přesnídávka - sušené švestky, oříšky
oběd - fazolové lusky s vejcem natvrdo (recept viz Detox - 1. týden)
svačina - jogurt s ořechy, medem a skořicí
večeře - červená řepa s ořechy a sušenými švestkami (300g vařené řepy + 100g sušených švestek + 100g vlašských ořechů + 2 stroužky česneku + sůl, pepř, 3 lžíce olivového oleje)

12. den
snídaně - kiwi + banán + ořechy + med + skořice
přesnídávka - sušené švestky, oříšky
oběd - bezvaječné těstoviny se špenátem (recept viz bezvaječné těstoviny s kedlubnou - 8. den)
svačina - jogurt s ořechy, medem a skořicí
večeře - hrachová polévka

13. den
snídaně - strouhané jablko, mrkev, ořechy, med, rozinky, skořice
přesnídávka - sušené švestky, oříšky
oběd - mrkvový perkelt se strouhaným sýrem (recept viz Detox - 1. týden)
svačina - jogurt s ořechy, medem a skořicí
večeře - zeleninový boršč

14. den
snídaně - cokoliv z předešlého dne
přesnídávka - sušené švestky, oříšky
oběd - kuře s celerem (kuře na noc naložit do oleje s kurkumou. Dále rozemlít s 1/4 celeru, přidat žloutek, kmín, sůl, pepř. Vytvořit a usmažit karbanátky, podávat se zeleninovým salátem)
svačina - jogurt s ořechy, medem a skořicí
večeře - brokolice s česnekem, zázvorem a strouhaným sýrem (recept viz Detox - 1. týden)

Jak je na první pohled patrné, je to o něco veselejší, než ten první týden. Takže věřím, že budu mít pevnou vůli i nadále. Stále platí, že se pije voda s citronem, jak je psáno v již zmiňovaném prvním příspěvku o detoxu.

Jak jsem taky v první příspěvku psala, mojí slabinou je pohyb. Doma je sice cvrkot kolem dětí, ale nic pravidelného. Kvůli nepravidelným službám mého muže je i nějaká pravidelná aktivita v kolektivu vyloučená. Kamarádka Lucka mě ale teď vyhecovala, jako už před pár lety a opět zkusím cvičit doma. Kalanetiku. Už jsem jí jednou cvičila. Po dvojčatech. Ale jelikož jsem brzy po nich přišla opět do jiného stavu, bylo po cvičení. Zase si zkusím nastudovat cviky a pomaličku tělo rozhýbat.

O tom, jestli se mi cvičení podařilo zařadit do denní aktivity a jak zvládám další týden + recepty na 3. týden, přidám zase příští víkend.

HURÁ DO DRUHÉHO TÝDNE!!

Komentáře