Vánoční dárečky

Sháníte dárky s dostatečnou časovou rezervou nebo na poslední chvíli?
Já se přiznám, že mám ráda, když mám na vymýšlení a pořizování dárků dostatečnou časovou rezervu. Někdy na konci září se začínám rozmýšlet a během října a listopadu pomaličku nakupuju. Samozřejmě jsou věci, které sháním na poslední chvíli, ale to už jsou jen takové drobnosti. Jednou jedinkrát jsem se na to trošku vybodla a opravdu to nechala až na poslední týden. No, musím říct, že jsem pak byla naštvaná sama na sebe. V jeden den jsem nakonec koupila a sehnala všechno. Ale přišla jsem domu obtěžkaná těžkými taškami a úplně bez nálady. V poslední době, i díky dětem, hodně věcí řeším pomocí e-shopů. Je fajn, že mi to pak zásilkové služby dovezou až domu. Pak to jen schovám a pár dní předem zabalím.
Dneska mi měla pošta doručit balíček. A večer mi přišla SMSka, že jsem nebyla zastižena a že si mám dojít na poštu... Celý den jsem byla doma, kvůli našim nemocem a nikdo tu za celý den nezazvonil. Opět jsem se přesvědčila, že poštu příště vybírat nemám. To se mi u zásilkových služeb typu PPL nebo DPD apod. nestalo.
Nejjednodušeji se mi vymýšlení dárky pro děti. Zatím nejsou náročné, dopis Ježíškovi byla velká čáranice. Je mi jasný, že až nastoupí do školek či škol, bude to horší. Největší problém s vymýšlením dárků mám s chlapama. Všeobecně. Nejvíc s tátou. Manželovi vždycky něco vykoumám. Tchána řeší manžel. Ale můj táta, to je vždycky oříšek a jsem ráda, že mi s vymýšlením občas vypomůže manžel.
Většinu dárků pro letošní Vánoce už mám. Zítra mě čeká ta úžasná pošta a ještě pár krámečků. Ale budu se snažit co nejdříve, protože je mi jasné, že pátek a odpoledne a poslední víkend přes svátky = vražedná kombinace a mraky lidí všude. To úplně nesnáším.
Kdysi mi chtěl manžel koupit k Vánocům nový mobil. Byli jsme ho vybírat poslední víkend přes Štědrým dnem. Jeli jsme ho kupovat do Metropole na Zličíně. Parkoviště bylo tak narvané, že nás parkovat poslali na pole za obchodním domem. Lidí jako máku. Koupili jsme. Ale bylo to na pokraji mých sil. Už nikdy víc.
NÁKUPŮM - VÁNOČNÍMU ŠÍLENSTVÍ ZDAR!

Komentáře

  1. Dokud jsou deti jeste ne tak velke, tak to nakupovani jde i s nimi. Pristi rok uz to bude vetsi schovavacka :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat